Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mé Srdce- název prudce komerční

27. 09. 2003
7
0
2198
Autor
(G)eorge

 

 

A náhle je tu povodeň

dere se to ze mně

horem dolem

láska se smrtí hrají pexeso

už zase

o mý azbestový srdce

 

 

-co na srdci

to na jazyku-

 

srdíčko jako vajíčko

praskne a páchne

už žádný hody-hody doprovody

dejte srdce malovaný

„nedáme nedáme !

slepička vám snese jiný!“

 

i vy jedni

i TY jedna

 


mermaid
23. 01. 2005
Dát tip
láska se smrtí hrají pexeso už zase o mý azbestový srdce týjo, tohle se mi líbí tenhle kousek.)

Amanda
22. 09. 2004
Dát tip
Hmmm zacatek se libil hodne ale postupne jsem dobry dojem celkem vytratil... asi jsem mimo myslenku autora :-)

Smím
22. 11. 2003
Dát tip
vykrádáš

Smím
22. 11. 2003
Dát tip
už vykradený.....až mockrát

:)) mnu líbí

°°°°°°°°°°°°°°

(G)eorge
05. 10. 2003
Dát tip
sleeping_beauty: Ahoj voze, já jsem koza...:)

Okurka
04. 10. 2003
Dát tip
.... boty ?

(G)eorge
02. 10. 2003
Dát tip
Kolega: I tak jte na tom lépe než průměrný občan EU :)Smailinka: Někdo musí být obětní beránek... KoDe:Ty si prostě nedáš pokoj! sleeping_beauty: Víš, ne samým strojivým brakem živ je člověk:) Annatar: Tož baže.. Okurka: Gracías, hádej co jsem měl k večeři. Shamman: Něco jsem pro tebe vymyslel, ať máš radost: "Beat či nebeat !?" :)) zsis: Nevím co tím myslíš, ale tohle není deníček ale má autorská stránka... To co tady zveřejním jen z bídných 5ti či 6ti procent nejak odráží můj současný život... ale jinak máš pravdu, azbest je docela nehořlavej:) ale možná si mně taky pochopil:)

Shammann
02. 10. 2003
Dát tip
Raději zbít:-)

zsis
01. 10. 2003
Dát tip
i ty jeden. "uz zase" . zni to jako kdyby se to dalo cekat, at je je to cokoli, nazveme to hrou pexesa. voda uschne, ale azbest .. tam se tezko zaklada jakykoli plaminek. ale mozna ze jsem te take nepochopil.

Shammann
30. 09. 2003
Dát tip
Tak mi přijde, že to prudce degradují nicky kritizujících autorů, konkrétně smailinka, taková smailinka tomu dodává jiný, nechtěný nádech, vyniká podoba s pořekadlem a zbytek de jaksi do hajzlu. (samozřejmě bych byl rád, kdyby si to smailinka nebrala osobně)

Smailinka
30. 09. 2003
Dát tip
proč já!? (neberu si to osobně;)

Shammann
30. 09. 2003
Dát tip
Nějak mi nesedí zangličťování přezdívek, protože pochybuji, že bys volila v češtině přezdívku úsměvka... A jak jsem řekl, s textem to háže dosti ošklivě.. (to jsem rád, že si to nebereš osobně)

Krel
29. 09. 2003
Dát tip
:-)

Okurka
29. 09. 2003
Dát tip
... prudce geniální a skoro jsem to přehlíd , a je to lepší než ....... mrúúúúú ********

Kolega
27. 09. 2003
Dát tip
No, naše slípky nenesou srdíčka, jen zlatá vajíčka.. :-)))

Smailinka
27. 09. 2003
Dát tip
pěkné, jen by mi zajímalo co tě přivedlo na tuhle báseň...jaký čin jaký myšlenky?

Perchta
27. 09. 2003
Dát tip
:-)) *

KoDe
27. 09. 2003
Dát tip
jenom první půlka, zbytek mi přijde docela špatnej nebo tak.. jo, fašista mě zase smazal, za fotku sida na jeho autorské stránce :) matěj

KoDe
27. 09. 2003
Dát tip
sleeping_beauty : jermat :)

KoDe
27. 09. 2003
Dát tip
sleeping : ale nikomu ani muk jsem ted v ilegalitě :)

KoDe
27. 09. 2003
Dát tip
já jenom sypu z rukávy osvědčený kusy abych tu autorskou stránku neměl prázdnou..:) tenhle můj autor je taky provokační, dlouho se neudrží ale snad si někdy vymyslím jinou přezdívku která bude určena k psaní poezie ale to si musím ještě rozmyslet :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru