Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Návštěva

27. 09. 2003
1
1
1173
Autor
Mírotvůrce

"Gruhůši, proč jsme přistáli tak daleko? S tím dítětem na rameni se mi jde špatně."
"Víš přece, že podle mezigalaktické smlouvy nás nikdo, kdo ještě neobjevil tajemství vesmíru nesmí vidět. A ta výměna dětí je pro náš výzkum VELICE důležitá."
"Ale oni jsou teprve v ranném stádiu vývoje. Vždyť my jsme takhle vypadali asi před sto miliony let!"
"Je možné, že dítě bude v těchto barbarských podmínkách trpět, ale Velkému sboru se nesmíme vzpříčit, vyvolalo by to hvězdnou blokádu nebo možná i válku."
"No jo, ale proč zrovna my?"
"Jsme od nich téměř nerozeznatelní!"
"Tak už ticho, kde že ho máme nechat?"
"Dej ho do tohohle korýtka, lidé tomu říkají kolíbka."
Toho dne se k městečku sbíhalo hodně lidí, protože na obloze viděli cosi podobného kometě.
"Gruhůši, ta vesnička vypadá odsud shora celkem pěkně, jak že se jmenovala?"
"Betlém"

1 názor

Hehehe...:-) Podařená mikropovídka:-)

čtvrtek
30. 10. 2004
Dát tip
možná že to není úlně čistě napsané, ale u tohodle o to přece nejde no ne? nápad sqelej a pobavilo.. ostatně jako většina ostatních věcí od tadydle Mírocreatora

StvN
06. 10. 2003
Dát tip
Začátek mi neni moc jasnej. Je to dobrý, ale něco tomu chybí. Nevim co.

Mortimer
29. 09. 2003
Dát tip
Hm...to by mě zajímalo, jak vypadají, když nám jsou až děsivě podobní :)))

Konec mě rozesmál. Docela to ujde, až na několik chyb a velikost písma, ale ten závěr mi přijde jako nulový vtip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru