Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rudá krev tekoucí po listech begónie

27. 09. 2003
1
0
1462

Postavte se za mě. Několik nýmandů, mých nepovedených konkurentů se rozhodlo svévolně ukončit moji tvorbu.

Po posledním díle - Pěstice poezie vášní byl můj nick vymazán. Pro velkou čtenost mých děl, armádě mých věrných příznivkyň, kterým jsem po několik měsíců vléval energii do jejich vášnivých duší a probouzel jejich fantazii jsem toto dílo zařadil znovu - pod názvem Pěstice brutální rozkoše ll. Tento krok znamenal zamezení mého přístupu na tuto stránku. Apeluji proto na všechny, aby se za mne postavili. Stop samozvaným cenzorům a usurpátorům!!!

Má likvidace jakožto plodného autora je zdviženým prstem vám všem.


Pirka
27. 10. 2004
Dát tip
Asi je to naivní otázka - ale co se jim na Pěstici nelíbilo?

tele
02. 11. 2003
Dát tip
jeeee...

mník
01. 10. 2003
Dát tip
Hmmm.... tak kdo bude další?

zsis
01. 10. 2003
Dát tip
@rebecca13: diky, trochu jsem to zjednodusil, nejlepsi je ze pohled na svet ma clovek kazdy den takovy.. nejak jiny;-) myslim ze v tom momente kdy se do internetu dostanou nejake zakony, tak pro me umrel. pravidlo chovani na strankach... dobre, to by se melo respektovat nebo jit nekam jinam, ale delat neco kvuli zakonum na internetu je.. omezovani me volnosti. a prave proto se me (zatim) internet tak libi. protoze je to takova mala anarchie:)))

Woland
30. 09. 2003
Dát tip
djPes: Nerek bych, ze existuje nejake pravo ktery by ti zarucovalo psat na net kam chces...

zsis
30. 09. 2003
Dát tip
myslim ze djPes ma prvdu. a prave proto bysme meli vsichni dat adonisovy za pravdu. internet je (zatim) svobodne medium, a ja bych jsi moc pral aby to tak zustalo. tady my nikdo nerika co muzu a co nemuzu, na internetu si kazdy muze, do vetsi nebo do mensi miry, delat co chce a hlavne ma moznost se kouknout na informaci s nescitelne mnoho odkazu. a myslim ze kdyz nejaky kokot zacne publikovat detskou pornografii, tak by ho mela vyridit legie hackeru na dobrovolne bazi. protoze vsichni jsi muzou hrat na to proti tomu neco delaji, ale kdo vi co si ten a ten politik pousti doma na lap topu. no a nacky proste bombardovat emailama:) myslim ze subkultury ktere potlacuji jine "spolecnosti" jsou jedine hodne izolace od zbytku sveta. samy to tak chteji. tak at se sem neserou. trochu jsem se rozepsal...

Vždycky jsem stálo za tebou a můj motor tichoučko vrčel, spokojený, vymazlený.

Woland
29. 09. 2003
Dát tip
Tak me napadlo, nejste vy taky ten typ lidi, co jim vadi, ze se v Karfuru nemuzou vyfotit? Nebo ze si do multikina nemuzou vzit svyho burta s cibuli, ale jen na miste zakoupeny popcorn? Ja si porad myslim, ze kdyz ten server nekomu patri, muze si s nim delat co chce a s kym chce a s zadnou omezovanou svobodou a dalsima velkejma slovama to nesouvisi...

Se mnou nepočítej.

djPes
29. 09. 2003
Dát tip
Wolande, myslím, že se pleteš, žádný majitel soukromého objektu, pokud do něho pustí veřejnost, si nemůže v něm dělat, co chce. Musí se řídit zákony a musí se chovat v souladu s nimi. A to je právě to, kvůli čemu zde vznikají rozepře - Lyryk má strach z možných postihů, např. za šíření pornografie a proto se snaží stanovit určitá pravidla. Ale ani z toho Karfuru, jak píšeš, tě nemohou vyhodit jen tak - pak je můžeš zažalovat. Proč si myslíš, že jsou různé Obchodní a další inspekce, různé kontrolní orgány? Nebo si myslíš, že na ně můžeš poslat psy se slovy, toto je soukromý majetek? Bohužel - a to je druhá stránka věci - pokud bude Lyryk mazat autory jen tak, kdo se bude snažit probírat Občanským zákoníkem a hledat důvody na obranu? Dokud nejde o peníze, tak se tím nikdo nebude zabývat. Ale to, co píšeš - "kdyz ten server nekomu patri, muze si s nim delat co chce a s kym chce " je tvůj velký omyl, neboť nemůže.

Evička
29. 09. 2003
Dát tip
Adonisi! Kdosi o mně prohlásil, že jsem " Adonis v ženské podobě" a hrdě se k tomu hlásím! Už kvůli tobě, Dionýse, vím, že jsi to ty! Neříkám, že patříš do kategorie literárních skvostů, ale pro mne jsi ztělesněním radosti ze života, bujnosti, šťavnatosti prožitků, které nám tělesnost skýtá, a vždycky jsi byl mým oblíbeným autorem - protože jsem se mohla z plna hrdla (i těla) zasmát a zapomenout na mnohé nesplněné touhy....:-) Jsi zpřestřením v místních vodách! Piš! Mořská pěna ti sluší!

papouch
28. 09. 2003
Dát tip
ne, adonisi, promiň, ale mně se za tebou nepostaví a nepostaví... :-)))

Papouchu, tohle neměl zcela určitě na mysli, poněvadž Adonisovým příznivcům, lépe příznivkyním, se nemá co stavět:-) Jtt

Teda... Jrr

Okurka
28. 09. 2003
Dát tip
Já Lu_Po , DRIP, Bulva, Ilusionista, Pinochio, jsem tě nikdy neměl rád ..... ale ty sem PATŘÍŠ , protože ať chci nebo ne "erotická poezie má své místo ...všude .... Adonisi Jsem s tebou.

adonisi i já jsem tvůj fanda

Glory
28. 09. 2003
Dát tip
Adonisi, přestože jsem tvoji tvorbu nikdy příliš neobdivoval, skvěle jsem se u ní bavil a tady na písmákovi by mi určitě chyběla.I když tedy nepatřím do armády tvých věrných příznivkyň , fandím ti a stojím za tebou ...ale je to stejně zbytečný, protože Lyryk Veliký se už evidentně rozhodl.Ty "seriózní diskuze" jsou už jenom nezbytnou formalitkou před definitivním smazáním:-(((

nad tvými kritikami jsem se vždy úpřimně pobavil a neshledávám za němi nic pornografického. Stavět se za tebe ale nebudu, nejsem ten, kdo určuje kdo tu psát může a kdo ne a kdo určuje zdejší "pravidla"... jen můj názor

v duši jsem s tebou(ale pro priste radeji s armadou vernych priznivkyn)

Brázda
27. 09. 2003
Dát tip
Já za tebou stojím, Adonisi. Líbí se mi tvá tvorba. Neshledávám na ní nic pornografického ani vulgárního. Je invenční, plná vkusných metafor. Pokud ji někdo považuje za pornografii, měl by se začít urychleně léčit u docenta Pondělíčka.

Díky Brázdo! Je vidět, že jsi statečný a opravdový muž, který se nebojí pravdy, ať je jakákoliv. Tvá slova nechť jsou mementem a proroctvím zároveň.

djPes
27. 09. 2003
Dát tip
Adonisi, tak už to chodí na písmáku, někteří byli smazáni, pardon, blokováni, neumětelové, sprosťáci, hrubci a nýmandi odešli a teď už tady publikují jen ti opravdoví a čistí básníci slovem i duší...konečně vítězí opravdová poezie nad neláskou a nenávistí. Takže už se moc kdo za tebe nepostaví; já se ti tady s chutí podepíšu, neboť jsem proti cenzuře, ale je to i tak zbytečné, neboť na tento server s diktátorským fašistickým správcem už většina těch, co se snažila hájit svobodné psaní, rezignovala a odstěhovala se jinam. Ale tím zde konečně vzniká básnický ráj, kde slunce plunce a láska něžně mlaská....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru