Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VŠECHNO?

07. 07. 2000
1
0
514
Autor
Ninya

Byla to slohovka...

Všechno? N Nebe není. Odešlo na kafe. Nouze je. Co s tím naděláš. Not málo. Lidi přestávají zpívat. Nesouzvučnost zní světem. Návod na všechno. Ne že by to fungovalo. Nostalgie zůstává uvnitř. Nebezpečí. Číhá všude kolem. Název není důležitý. Nehoda za nevyjasněných okolností. To špatný. I Ignorovat. Nevnímat. Iluze. Život v iluzích? Imitace. Když nemáš vlastní názor, můžeš napodobit. Impuls chybí. Je to bez pohybu, ani vpřed, ani vzad. Inkognito. I když není co skrývat. Izolace. Nic nepřichází, nic neodchází. To bez výrazu. Ani špatný, ani dobrý. C Cement. Pospolitost. Cesta k osvícení s nohama na zemi. Cit pro lidi. Rozdávat lásku. Cizí přináší nové věci. Inspirace. Ctít si život. Stojí za to. Cukr osladí nepříjemné. Cíl. Kdo má určitý cíl, dokáže všechno. To dobrý. Všechno? Po vykrácení: N I C.
nicka
12. 07. 2000
Dát tip
celkem líbí

Cid
12. 07. 2000
Dát tip
Inu blbůstak, vcelku trpká, ale v podtatě milá hříčka.

Mahoney
10. 07. 2000
Dát tip
a přeci mnoho

Adelan
08. 07. 2000
Dát tip
Jo...docela zajímavý :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru