Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Borovice

30. 09. 2003
3
0
1653
Autor
LH

Borovice tichým svědkem byla, když jsme na jehličí oba nazí stáli,

dívala se na nás shora, jak jsme se pod ní milovali...

 

Byli tam lesy, ptáci, skály, jak spřízněné duše vedle nás,

snad nám to tenkrát vážně přáli, v ten teplý, pozdní, letní čas...

 

Výhled byl krásný do daleka, na pole, vesnice a taky na nebe,

asi jsem tenkrát zbláznila se, lásko má malá do tebe...

 

Pak ležela jsem ve spacáku, stulená ve tvém náručí,

před svatbou prý milovat se nemá, kdo ale citům poručí...

 

Až jednou Bůh mě soudit bude, že milovala jsem člověka,

když shledá to velkým proviněním, pak pošle mě rovnou do pekla...


Pěkná zelená a lesní borovicová k tomu, borovička..zelená :-). Zpracování zajímavé, zvláštně poskládané verše a rytmus, příběh jednodušší, ale správný a vůbec celkově působí docela příjemně..TIP a zařazuji do klubu.

Já jsem to shledalo hřiechem už teď, mazej do kotle. Pokud jde o souložení, není to hlavní poručit citům, do hry vstupüjí i jiné síly...

Perseus
08. 10. 2003
Dát tip
Docela mě to oslovilo, akorát poslední rým mi trochu nesedí. Čekal bych důvtipnější zakončení. Jinak moc pěkný. Ještě tip:)*

3/5+T hezký...

j_i_r_i_k
30. 09. 2003
Dát tip
Bych to ukončil Ať pošle mě rovnou do pekla... V těch třech tečkách by bylo schováno třeba to, že pokud je On takový, potom v pekle bude lépe - nebo něco podobně provokativního s možným zobecněním či vztažením na jiné situace, takhle je ten závěr jen banálním konstatováním, navíc založeným na dosti konkrétní a ne úplně realistické představě - totiž přílišné analogii s fyzickým světem... Ale je to Tvoje báseň, tak mlčím a tiše šoupu nohama :)...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru