Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co je Láska za cit?

03. 10. 2003
1
0
1148
Autor
Ditka

Proč jen Láska tolik bolí? Proč když člověk miluje a myslí si,že štastnější už nemůže být,přijde kdosi a přetáhne ho holí,bouchne a chce všechno pokazit?

Proč,když někdo říká"miluji Tě a mám Tě rád",mám pocit,že nemyslí to vážně,že je to ten kdosi a chce si jenom hrát?

Proč ten cit,co po staletí nazývá se Láska,blbne lisem hlavu,u srdíčka bolí a taky hodně hřeje,že myslíme si,že život je jen sázka?

Proč milující člověk,stále usmívá se,myslí stále ve snách je a jistě musí štasten být,pak úsměv ztrácí a během chvilky z Lásky nenávist je....mimochodem...taky zajímavý cit?

Proč je třeba v Lásku věřit,hýčkat ji a starati se o ní s láskou? Nesmíme ty city mezi sebou měřit,je každý jiný...a Láska?....stala by se pak jen sázkou!

Proč,proč,proč,proč to tak,ale musí být?

Protože Láska je moc vzácná a je to ten ..NEJKRÁSNĚJŠÍ CIT!!!!!!


Ditka
28. 10. 2003
Dát tip
Láska je moc krásná..to je pravda...ale musí být opětovaná...jak to jde jen z jedný strany...????????????....no asi to pak není Láska..nevím..ale je krásná..a užívej když zrovna je!!!!!!!!

Dero
05. 10. 2003
Dát tip
Anonym: Neznám Ditku ani Tebe, ale mám pro vás pro oba pár slov. Pro Tebe: "Drž ústa, pokud neznáš okolnosti." Pro Ditku: "Nevšímej si ho, když nemá ani tolik odvahy se podepsat." Jinak, ano, s dílkem souhlasím. Bohužel ...

Ditka
04. 10. 2003
Dát tip
Jasně,že Láska bolí..a jak....

KPWD
03. 10. 2003
Dát tip
:) a nejdebilnejsi pocit na svete je, kdyz se ta laska rozpadne :(

Schwalbe
03. 10. 2003
Dát tip
Souhlasím, že láska je nejkrásnější cit. Ovšem pod to, že láska bolí bych se nepodepsal a ani pod to, že láska může skončit nenávistí.

Rimmer
03. 10. 2003
Dát tip
Člověče, láska bolí jako čert... Buď jsi bezvadně obrněn, nebo máš zatím štěstí...

Ditka: nemohu nesouhlasit...Láska je ten nejvznešenější cit jakého je člověk schopen...málokdo si to uvědomuje a lásky si neváží...

Ditka
02. 10. 2003
Dát tip
Díky:-))).........myslím že máme na Lásku stejný názor...četla jsem tvoje věci..:-)))

0/5 je.....

Ditka
01. 10. 2003
Dát tip
Díky ,,....sice stručná kritika,ale výstižná...dík.že se mnou souhlasíš..:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru