Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mouchy KoLeM mně

01. 10. 2003
2
0
1643
Autor
_kxk

Děkuji za dva rýmy své kamarádce,s kteru vždy společně vyrušujeme.=:o) *Ragú= naše profesorka na fyziku a matiku..nic ve zlém

Mouchy kolem mě:)

 

Sedím tady o matiku,
moucha letí kolem,
zahraju si s ní vybiku,
zlostně po ní mrsknu úhlem.

 

Moucha se však jen tak nevzdá,
pořád lítá dál,
tak tohle se mi jenom nezdá,
zakročuje penál.

 

Dochází mi munice,
moucha se směje z lavice,
z toho už je tradice,
po ruce je jen hadice.

 

Zbiju mouchu hadicí,
ona klesne mrtvá,
rozbila jsem jí palici,
byla to stejně mrcha.

 

Ragi se na mě divně dívá,
jakobych byla máklá,
co si to o mě myslí,
vždyť jsem jen vzteklá.

 

Takhle se kouká na každýho,
co na nás pořád má,
vždyť my jen místo fyziky,
řešíme spory s mouchama.

 

Ragi si tam pořád něco kecá,
ale lítá tady další moucha,
lavice se zlostně drncá,
ta moucha se na na mě kouká!

 

Podruhé tedy uchopím hadici,
ta moucha mě teda sere,
rozbiju další muší palici,
ze mě dnes vztek se dere.

 

Moucha leží v dlani,
kudla trčí z břicha,
předtím pořád bzučela,
teď bude aspoň zticha.


_kxk
23. 01. 2004
Dát tip
No občas se něco tolik nepovede no..je to opravdu jen ze srandy pro radost...:))

gASK
30. 12. 2003
Dát tip
Promazat? A proč? Je to hezký pobavení:)))...nemá to rytmus, má to dětsky znějící a neumělé rýmy, divné tvary slov a vůbec...od začátku přestavět.... Snad bude dál opět líp;)

Ja bych to radeji nechal ve skole.Rymy jsou dosti slabe. Takove detske rymovani.Docetl jsem to, ale nic moc.

Zase skvělý nápad, ale tentokrát, bohužel, bez tipu, protože je to opravdu po formální stránce slabší - chtělo by to vypilovat. Protože třeba tohle: Moucha leží v dlani, kudla trčí z břicha, předtím pořád bzučela, teď bude aspoň zticha. je takřka geniální! (Možná že by to bylo i soběstačné)

_kxk
17. 12. 2003
Dát tip
Taky jsme uvažovala že promažu některý sloky..aspoň dvě-...:)

_kxk
17. 12. 2003
Dát tip
Taky jsme uvažovala že promažu některý sloky..aspoň dvě-...:)

Gérard_Rea
26. 11. 2003
Dát tip
Dnes je velkou vzácností, když se dívka, a navíc pozdějšího data narození (mám slabost pro mladší), zajímá o literaturu. Třeba časem. Ale i tak by to chtělo trochu citelnější přístup. Přeci jen cit se nedá nacvičit.

_kxk
26. 11. 2003
Dát tip
Gérard_Rea Slabost pro mladší? kolko ti je:o)))

hehe... je vidět, že jseš snaživá holka:-)) - ale ten rytmus nic a nic! a člověk tam klidně může dávat úúúplně nesmyslný slova nebo je opakovat a pořád bez změny:-((.... no co:) psal jsem taky tak, ještě si to moc dobře pamatuju, tak Ti nezkritizuju, ostatně, u děl tohohle typu se to snad ani nesluší:-)

_kxk
18. 11. 2003
Dát tip
Morbid_Pimple Tohle má být účelně lehká literatura.. :o))) Ale zlepšuju se, tohle jsou úplně prvotiny...:o)

já vim přece, já taky píšu prvotiny:)

Chenoa
17. 11. 2003
Dát tip
KOukám, že se při matice nenudíš!!! tip

_kxk
17. 11. 2003
Dát tip
Chenoa: Děkujííííí:o)))

_kxk
11. 10. 2003
Dát tip
jo jo psaní ve škole tě aspoň trochu pobaví....;o)

_kxk
03. 10. 2003
Dát tip
=:o))) Dobréj nápad... Ale zabíjet je vlastníma silama je víc ekšn..:)

basnikalex
02. 10. 2003
Dát tip
možná by bylo jednodušší nosit s sebou do školy pavouka - osobní chytač much. :-)

Shammann
01. 10. 2003
Dát tip
Tak sem to nedočet. Je to plný divnejch nerytmickejch pasáží, který by kdejakýho profesionálního básníka obrátilo v hrobě, drobet to připomíná hip-hop, bohužel nevím, jestli je to záměr, celkově navrhuji danné téma přepracovat... anebo zařadit do blbůstek..

Krel
01. 10. 2003
Dát tip
Já to dočetl...:-) je vidět, že je to psaný ve škole..taky jsem měl pár takovejch věcí..ale spíš pro odreagování...někde zveřejnit bych se je neodvážil:-)

Shammann
01. 10. 2003
Dát tip
Máš můj obdiv, sem asi příliš pohodlnej. S láskou vzpomínám na kal..

_kxk
01. 10. 2003
Dát tip
Ono to původně mělo být v jiný kategorii, to spravím...:)

Shammann
01. 10. 2003
Dát tip
:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru