Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bezvyznamna

01. 10. 2003
6
0
1336
Autor
Spadnuta2

Som dusa

v klietke

ludskych tiel

 

Som anjel

strazny

bez kridel

 

Som niekto

kto ta

miluje

 

a pre teba

len

nikym je


maia
13. 10. 2003
Dát tip
Velmi a mi paci. A s hlbokym povzdychom sklamanie duse v mojej klietke vydychlo sa von. :-)

Spadnuta2
10. 10. 2003
Dát tip
Akokolvek myslis, to co napises, stale mi to vycaruje usmev na tvari.Paci sa mi tvoja tvorba, erotoman.

Je to velké, ale svíce to není. Pomni to a bílý knot do výše vylétne. Vášnivě ti vycucám jahody. Zbydou z nich jen sušené švestky. propadneš peklu.

Naso
06. 10. 2003
Dát tip
Prvé dve strofičky sú na pomilovanie! Ku koncu to už sklzlo do klasickej (subjektívnej) roviny sklamania, bolesti z rozčarovania láskou. Štýl dobrý, píš!

Spadnuta2
04. 10. 2003
Dát tip
Dakujem! Nieco poeticke sa mi podari napisat, len ked vychadzam z hlbky srdca. Cim viac sa snazim, a cim viac nad dielkom premyslam, tym skor mi unika podstata.

Spadnuta2
04. 10. 2003
Dát tip
Je to kratke, lebo na dlhe veci si netrufam, myslim si, ze na to musi clovek dozriet.

Robinson
02. 10. 2003
Dát tip
Uzasne poeticke, uklidnujici a pritom dusicku drasajici *tip

Shammann
01. 10. 2003
Dát tip
To by se možná hodilo do sms. Víc mě nenapadá. Mini. *

Krel
01. 10. 2003
Dát tip
Je to smutné...ty obrazy jsou jasné...a křičí...anděl, který přišel o křídla a te´d jen beznadějně trpí něčím co nedokáže ovlivnit... Možná až příliš ze života...do klubu...

guy
01. 10. 2003
Dát tip
Hezká mini, moc pěkný rytmus má *** Dobře vás to na tom Gurunu naučili ... kolik vás ještě spadne? :-)))

Shammann
01. 10. 2003
Dát tip
Nevím, jsem příliš ztuplý, asi máš pravdu.

Rimmer
01. 10. 2003
Dát tip
Možná by to měla být útěcha, když to prožíváme všichni... Není. *tip

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru