Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Depka

02. 10. 2003
0
0
646
Autor
Jazžov

V rychlosti napsáno, na podnět posledních dní.

Jak mohou lidé vědět jak vypadá deprese? Je pro to nějaký vzorec nebo definice? Jak člověk přijde na to že měl depku?

         Možná jsem jí měl, možná ne.

Měl jsem pocit,  že nemohu dál žít, jelikož mi nic nešlo (nakonec jsem

zašátral v paměti a vzpoměl, že sebevraždu může spáchat jen slaboch). Je to depka? Myslím si, těžko posoudit .

 Nikdo nemůže říkat jak přesně vypadá. Nikdo nemůže znát cizí myšlenky. Řekl bych, že může jenom tušit.

           Deprese je špatná, hodně špatná nálada. Pouze!


Domeček
02. 11. 2003
Dát tip
Jak depku zásadně neřešit? Přečti si ode mne úvahu Horor (Memento).

ShArKeY
07. 10. 2003
Dát tip
Přesně tak - nemá o ní ani potuchy... duševně narušený je krátkodobě ale každý člověk - alespoň jednou v životě... to mu zase upřít nemůžeš

Morgana
02. 10. 2003
Dát tip
urcite je dost zasadni rozdil mezi spatnou naladou,hodne spatnou naladou a depresi....mam na mysli depresi jako dlouhodobej stav,jako psychiatrickej pojem,ne jako to co vetsina lidi nazyva "depkou" !! jasne ze kazdej mame trochu jiny hranice a tezko to skatulkovat do meritek,ale ver,ze pokud bys poznal stav opravdove vazny deprese,tak tu neplacas takovyhle pseudouvahy

Monie_Kim
02. 10. 2003
Dát tip
souhlas s Morganou, je v tom rozdil a ten nejlepe vidi ten, kdo to vsechno zazije. Kdyz uspesne prezije ma sanci, ze z nej bude clovek, ktery si vazi, ceho ma, a uz tolik nekouka, co by chtel a nemuze...

ShArKeY
02. 10. 2003
Dát tip
Lidské vnímání je jedinečné. Zatímco jsou mezi námi jedinci, kteří mají z malých problémů traumata a deprese - lidé s nadhledem berou tyhle věci jako malé problémy... neustále se to stupňuje až nakonec člověk příjde na to, že žádný problém nestojí za sebevraždu... každý toho ovšem není schopen - připustit si, že jeho malý problém vlastně ze nic nestojí. Máš výčitky svědomí? Pocit viny? Zabil jsi někoho? Sexuální mindrák? Vysrala se na tebe holka? Jsi mrzák nebo kdypl? Nemáš prachy a v životě se nudíš? Nešťastně zamilovaný? Nic z toho si nezaslouží zvýšený krevní tlak a upocené čelo - nic z toho nemá vyvolávat depresi. Pokud si to někdo nepřeje... a to je lidská morálka... Nebýt morálky, nevznikl by chaos - byl by zde jiný systém, lepší a ohleduplnější, který by v nikom nevyvolával pocit méněcennosti. Jestli máš depku, podívej se na lidi okolo sebe... všichni stojí za hovno - tak kvůli čemu tu depku máš?

Shammann
02. 10. 2003
Dát tip
Většinou to stojí za hovno:-)

Monie_Kim
02. 10. 2003
Dát tip
no tak kluciiii proc ta silna slova? :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru