Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poprvé

21. 05. 1999
1
0
1438
Autor
Gity

první krok, první slovo, první písanka a první slabikář, první rande a první pusa a daląí první co se nezapomíná............

Maloval sis mě. Mé tělo. Moje oči. Moje srdce roztrhané na kusy a spálené na prach. Já se ti smála. Miloval jsi mne. Má slova. Moje gesta. Mé sny utopené v oblacích neskutečna. Smála jsem se, ale ty jsi miloval i ten můj smích. Bezmezně. Dotýkal ses mě. Mých vlasů. Mých rtů. Mého těla tam, kde mohu jenom sama. Plakala jsem, protoľe jsem byla tvoje první.....
freudik
05. 11. 1999
Dát tip
moc cukru takhle na večer....

kačka
31. 10. 1999
Dát tip
Poprvé se nezapomíná...z malování strohý mail, z milování co se tají vzpomínky mnou proplouvají, duše sebe sama hájí, pozbyla jsem, je to v háji, děti splétaj věnce dál, jen ty naše uvadají...

Merle
24. 05. 1999
Dát tip
Jojo, dost dobrý.

B.Ezejmenij
23. 05. 1999
Dát tip
Chtěl bych malovat. Můžu milovat. Mluvíš mě z duše. Líp než kdokoli jinej.
Děkuju
B.ezmezně.

Jarka
22. 05. 1999
Dát tip
Tak tohle je prostě neskutečně krásný... Nemám slov..

leontynka
22. 05. 1999
Dát tip
asi chápu trochu jinak, ale mě se to zdá krutý
...ale přesto krásný

Print
21. 05. 1999
Dát tip
Miluju tě...byť bych byl druhej a ty taky... Miluju tě!

Jákob
21. 05. 1999
Dát tip
Miloval jsem ... ale tak hezky.. nepopsal jsem

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru