Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vliv mladých holek na zralé muže..

09. 07. 2000
0
0
2233
Autor
Doggy_Bag

Tedy nutno úvodem prohlásit, že mé projevy jsou pouze a jen zplašky mých subjektivních soudů. Ne, nebudu zapírat, že mé unavené oko si rádo odpočne na křivkách, které se mi zdají postupem času "čímdáltímvíce" nepřístupnými a tudíž tajemnými. Cítím v mém pohledu trochu nostalgie , trochu lítosti a rozhodně ne jásot z toho, že jsem dozrál v muže nejlepších let. Právě tyto křivky nutí jednoho k neobvyklým úkonům, jako je křečovité zatahování břicha, rádoby vyzývalé žvýkání orbitky, žovialně světácké chování, honosné modifikování sporadického porostu lebky, čímž se onen stává ještě směšnějším, než kdykoliv dříve. Křivky mladé holky jsou nasyceny toliko energií, která se zralému muži již nedostává v patřičném množství a proto tuto touhu po ní kvantově umocňuje. Kategorická prohlášení typu " já bych jim ještě ukázal, že nepatřím do starého železa..""Mě někdo bude srovnát s nějakým mladým blbečkem , pcháá!", či obvážnější ".. ječela by ,až by jí z nosu vylítla nudle", končí nezřidka totálním fiaskem a suicidními depresemi. Bod mého pozorování se vzdaluje úměrně dospělosti mých dcer. Při odpočívání mého zraku na křivkách mladých holek je pravidelnou ránou pod pás sakramentální zjištění, že mnohé nositelky křivek jsou již mladší než mé něžnější potomstvo. Při Lennonově písni "A Happy Xmas / War is over" mi vždy ukápne slza, neboť bitva o křehounké, provoněné négligé je skutečně over. Ne, nenamlouvám si, že mohu skotačit a bláznit po boku hladé holky. Jen kdyby šlo, zapojit do některé z nich komunikační kabel a odčerpat alespoň trochu té bezbřehé energie, elixíru mládí. Zdám - li se někomu posmutnělý, je to spíše smířenost s nezastavitelností času. Blazněte mladé holky, jančete, jančete tak, jak vaše matky kdysi jančily i pro mě. Nebudu kvůli vám již tajit dech, ni zatahovat břicho, vyžaduje to mnohem více energie, než setřít slzu ze tváře.
Bříza
20. 07. 2000
Dát tip
- no, tak jsem si to teda přečetl - když už jsme si o tom povídali. A řeknu Ti: Jestli je něco horšího než stárnoucí chlap, tak je to stárnoucí sentimentální chlap. Brečíš tu o energii - máš jí v sobě tolik, že Ti tryská z každýho malýho gejzírku na makovici. Problém je myslím spíš v tý správný motivaci. Doufám, že jsi právě proběhlé školení neprobloumal v lavici a pilně si opakuješ poznámky... čau Pavlíku :c) ! P.S.: Jo a Děde: Na Šílku nesahej v jakémkoli myslitelném významu!

zolli
20. 07. 2000
Dát tip
Mily Pajo, kdyz jsme si teda o tom tak povidali, tak jsem tu taky :o)) Tvych stezi dozitych 180 let je pozehnany vek. Rekl si videt me bruslit a zemrit, tak nac si chlape vlastne stezujes. ostatne ruce te jeste unesou /jak jsem si vsimla/ takze houby zle :o))) Drzim Ti palecky do dalsi 180. Tva obdivovatelka ;o)

kirkov
18. 07. 2000
Dát tip
Ušamšulenej fňukale, založ si tady partu.

zolli
16. 07. 2000
Dát tip
ty vole ja porad proc se mnou nekomunikujes kdyz jsou na vobzoru nejaky krasotinky a ty jsi zavzdusnenej jak zatahujes svuj brich :o) no tak dik ze konecne vim vo co Go

Kathe
15. 07. 2000
Dát tip
Ale,ale... tak zle snad ještě nebude, no ne ... ? :o) PS: Jo a jen tak mezi náma gymnazistkama ;o) ... Nám ty Vaše pohledy dělaj náááramně dobře ... :o) Tak to nevzdávejte !

Cyndi
12. 07. 2000
Dát tip
Johnny, je sice fakt, že jetej jako Dědouš nevypadáš, ale taky už to nedrží tak, jak před lety. :-)))

AZALIN
12. 07. 2000
Dát tip
Eště že se nechystám uzrát... ;-)

Cyndi
11. 07. 2000
Dát tip
chechty chechty :-))

Dědouch
10. 07. 2000
Dát tip
Šílko kdyby na to Dogouš nekejv tak já bych s tebou ten kšeft rád udělal, vo mejch zkušenostech nepochybuj....:-)))))))

Šílená
10. 07. 2000
Dát tip
nejsem si jista jestli oba mluvíme o těch samých zkušenostech dědoušku;o)))

Cyndi
10. 07. 2000
Dát tip
Dědoušku, kašli na pružný tkáně gymmnazistek a povohlídni se po nějakým ročníku, kterej bude shovívavě chlácholit tvý stařecký vrtochy. PS: Ale pod balkonem tě dycky ráda uvidim. :-)))

Adelan
10. 07. 2000
Dát tip
Cyndi má pravdu, nejsou na světě, jenom ty mladý věkem...a nějaká ta energie se jistě najde i v duši poněkud postarší...Ale je to moc hezky napsáno a myslím, že tomu docela rozumím

thymian
10. 07. 2000
Dát tip
Jeeee Doggy, ja myslela, ze to je problem jenom zenskeho pokoleni si to v hlave srovnat, ze uz neni jen tak bez problemu na roznozku v telocvicne, a ejhle oni panove take:-))))

djPes
10. 07. 2000
Dát tip
Co by asi tomu rekl Goethe? Jinak to tema omlouva i splasene splachnute (z)splasky...placky!

Merle
10. 07. 2000
Dát tip
JOjo... zamlaskal jsem bezzubou dásní, a kolotoč vzpomínek rozvířil myšlenkový prach...

Dědouch
10. 07. 2000
Dát tip
Cyndi je gymnazistka,nepružná,škaredá a hloupá.Tak!Všechny sou to gymnazistky a já sem starej a nepotřebnej,béééééééééé,ani ta Šílená mě nechce,vo kerý se řiká že je jako smrt...bůáééééé:-(((((

Cyndi
10. 07. 2000
Dát tip
Ty hade jeden jedovatej Dědouchovskej, koukej si někde ukrást ňáký to mužný, krásný a výkonný tělo a já tě naučím všechny reklamy, co znám, ju? :-)))

Dědouch
10. 07. 2000
Dát tip
Ano,úplně všechny...mňau!

Doggy_Bag
10. 07. 2000
Dát tip
4 dědouch & Cyndi: ...vy si s toho tady děláte nějaký of-line chat, nebo co?

JDqH
10. 07. 2000
Dát tip
Je to sranda... mě by moje roky nikdo nehádal ani po flašce rumu a přesto Doggiemu rozumím... Jo, a nejlepší na tom je, že ikdyž mnou cloumají hormony, víc mě baví si s holkou jen tak povídat nebo se držet za ruce a koukat, ležíc v trávě, pambůovi do oken...

Dědouch
09. 07. 2000
Dát tip
..tudle sem se málem zhroutil dyž sem zjistil že ty gymnazistky eště navíc poslouchaj jinou muziku než já, koukaj na jiný filmy než já atd. Těžce mě došlo že ve spoustě věcí sme s nima nekompatibilní :-))) Eště že máme krásná,mužná a výkonná těla jejichž pomocí lze tento nedostatek kompenzovat...

Šílená
09. 07. 2000
Dát tip
doggy má "nejplatoničtější virtuální lásko" nemysli si, že se touhle úvahou vyvlíkneš ze stavby balkónu a následného hraní na mandolínu;o)))) Běž si někam "střihnout kotrmelec" a mezi námi.... někdy bych docela ráda vyměnila pár svých roků za trošek vaší zkušenosti a moudrosti...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru