Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Západ slunce

06. 10. 2003
3
0
807
Autor
PetrBouska

Žluté slunce na nebi přiblížilo se jako každý den opět zemi. Pár obláčků na nebi nádherně svou oranžovou barvou polilo a pomalu padá k zemi za kopce kdesi v dáli. Oranžová zářící tečka ještě při pohledu stále pálí do očí, na bílých zdech pokoje maluje tím jak svítí přes žaluzie krásný stále víc a víc rudnoucí obraz a stále klesá níž a níž …

 

Pomalu už začínají být vidět již jen oranžově  zářící mráčky kolem něj v dáli,v kopcích a lesích se začíná vše nádherně rýsovat, zelené vrcholky stromů za nimi oranžová záře zapadacího slunce nad tím nafialovělé nebe a obláčky přecházející přes svou bílou barvu do modré oblohy, zespoda žluté nahoře bílé a okolo nich od nízké fialové do krásně světle modré nebe v němž se vysoko zvedá lehký běloučký opar …

 

Vše doplňují blízké zelené stromy a vzdálené kopce zahalené v šedi a za nimi všude nekonečně krásná obloha. Den pomalu končí, je večer a brzičko bude začínat noc, je krásně člověk vidí, vnímá krásu kolem sebe, nebe už je jen krásně růžové a víš stále modré mraky malují nádherné obrazy…

 

Člověk se cítí krásně, je plný krásna, lásky ale nač si dělat vrásky i když je stále sám jednou se snad objeví víla a nejen ve snu, víla co pochopí, pohladí, políbí a nikdy nezmizí, víla co bude všechnu krásu vnímat, lásku přijímat co krásnou duši v sobě nosí a tu nikdy neztratí, ale zatím můžu jenom o někom takovém snít, čekat až se objeví, najít odpověď na otázku proč si vždy v krásné chvíli uvědomím co je ve mně, co je kolem, co chtěl bych dát, a co chybí, proč není komu dát, a tak nezbývá než takhle psát a hledat toho komu všechny city, lásku dát …

 


text 08 z 15.9.2003 nekorekturovaná - originální verze.


červánky
17. 10. 2004
Dát tip
Dávám Ti tip, líbí se mi to, moc, jen asi ještě potřebuješ nějaký čas, ještě Ti dělá dost problém vyjádřit vše tak, jak to cítíš.

vesuvanka
26. 07. 2004
Dát tip
Nádherné..... moc a moc.... Díky - obrovský TIP

camon
18. 11. 2003
Dát tip
...

ShArKeY
06. 10. 2003
Dát tip
myslím, že se mi chce z té krásy zvracet

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru