Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

N AMACHROVANEJ FRAJÍREK

07. 10. 2003
1
0
699
Autor
Koudy

Chudinka frajírek.

Jednou jsem jela autobusem a seděly tam 2 holky.Pak k nim přišel nějakej " borec"a začal s nima koketovat.Holky se chechtaly jeho vtípkům a on se určitě cítil jako nějakej KING.

      A když vystupoval,chtěl se předvést a chytil se za tyč,jako že se zhoupne.Tak se zhoupnul.Ale dopad mu jaksi nevyšel. Na zemi totiž byl poprašek štěrku.A jak tak skočil na zem,podklouzlo mu to a on tam hodil tááááááááákový záda......Rychle se zvednul a dělal jakoby nic,ůsměv na rtech ale ten trapas...

   Já vim,že ho to mohlo bolet,ale ja se prostě neubránila smíchu a vyprskla jsem tam na celý kolo.Chudinka malej...


Áda116
30. 01. 2004
Dát tip
Tohle se stává běžně, ale na povídku..?

Heulwen
12. 10. 2003
Dát tip
Má to mít :P

Kocour
07. 10. 2003
Dát tip
Takovejch trapasů se mi stalo :))) No ale někdy to vynde a to je pak člověk spokojenej :))

Nefertiti
07. 10. 2003
Dát tip
..jako zážitek z autobusu prima:o)) Za povídku bych to ale radši nevydávala...

REDH0T
07. 10. 2003
Dát tip
...tak co je to tady, kruci. Má tady někdo důvod se mi smát...??!?

fungus2
07. 10. 2003
Dát tip
Jo dobrý trapas o)))

Yossarian
07. 10. 2003
Dát tip
povídka?

Sandra
07. 10. 2003
Dát tip
chudinka? - však on si to vynahradí jindy, až to zase vyjde... PS: a že je to povídka taky nesouhlasím

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru