Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zapálil jsem minimax

10. 10. 2003
0
0
1723
Autor
tibbaR_etihW

Nevim proč sem to napsal, není to pravda a začíná to slybně, ale je to moc krátký a je v tom moc citů, je to zkrátka zmršený dílo. SEbekritika bolí, ale když to čtu zpětně tak to smrdí zradou, zradou Nás všech, Nás lidí.....

Seděl jsem za tebou, ani ses neohlédl. Nudil ses a přeci jsi měl práce nad hlavu, tak proč? Proč si se otočil, když jsem ji líbal. Ne nezajímáš mě, nezajímá mně nikdo, chyby mě nezajímají ani tenhle text, co píšu na starej dopisní papír mě nezajímá, kašlu na všechno. Zajímalo tě jen kolik dostaneš let, ale kolik dostanu já, to je jedno co?! Ne neboj já se tě nebojím, zatímco tebe jen ukřižovali, já musel trpět: dívka mě přestala milovat, rodina mne zavrhla a tys to pořád věděl, věděl jsi to když sem se narodil a víš to i teď když sedim na přepravce plný drog. Houkačky, ano houkačky je slyšet, někdo mne prásknul, ale tys to nebyl, vždycky to samé, za všechno můžou lidi, ale ty si svatej, tobě projde všechno. Ne dneska to skončí, dneska se tanu bohem já, budu totiž první kdo zapálí MINIMAX....................
Gonsales
12. 02. 2005
Dát tip
no zacatek se mi moc nezdal ale od prostredka je to docela dost emotivni;)jo libi

kuji

_kxk
11. 10. 2003
Dát tip
Mě se to tedy celkem líbí... Když pominu chyby v textu:)... Je to tak krutě realistický...hlavně si zachránit svůj kejhák.....I přes sliby: nikdy tě neopustííím, nikdy tě nezradíííím...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru