Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Život je risk

11. 10. 2003
3
0
1622
Autor
Nevyn

Určeno jedné osůbce, která určitě ví o čem mluvím.

Život je tak krátký na to, abychom ho žili jen správně a nikdy nezkusili riskovat všechno co máme, proto abychom získali zas něco nového.
Nevyn
19. 11. 2003
Dát tip
Lihomerka souhlasím. StvN .. no víš ty uvádíš takový absurdní příklady, ale tady se vůbec nejedná o nic takovýho. Prostě jak bys chtěl poznat jednotlivý city a pocity bez toho, abys je vyzkoušel prožít. Stejňe za celej svůj kratkej život neboznáš tolik věcí, abys věděl co je správný a co ne. Takže nezbívá než zkoušet a riskovatl.

StvN
18. 11. 2003
Dát tip
Já si myslim, že člověk má být šťastný a má se pro to přičinit. Jo a ze zkušeností se učí hlupáci. Inteligentní člověk ví, že když kupříkladu skočí z deseti metrů na beton, tak si nepěkně ublíží. Proč to zkoušet, abych se přesvědčil?

Lihomerka
18. 11. 2003
Dát tip
protoze jsou lidi, kterym to vyjde bez urazu...:o]

StvN
18. 11. 2003
Dát tip
No....?

StvN
12. 11. 2003
Dát tip
Tvrzení, že každá, byť špatná, zkušenost, je k něčemu dobrá, má upokojit neschopné a labilní jedince, má je přesvědčit o tom, že má cenu žít, i když se nic nedaří. Jinak je to blbost.

Nevyn
12. 11. 2003
Dát tip
Už jenom kvůli tomu pocitu, když se nic nedaří, že se všechno obratí má cenu riskovat. Každý risk je dobrý nebo špatný, ale s dobrého risku může být po čase špatný výsledek a naopak. To je,ale už úhel pohledu a polemizování nad věcmi relativními. Lihomerka ... ale zas jak jinak bys zjistila, že ten risk nemá cenu než, že aspoň jednou zariskuješ. Sice se řiká, že nevědomost je sladká, ale taky je to to nějhorší co tě může potka. - teda podle mě.

Lihomerka
12. 11. 2003
Dát tip
necht kazdy soudi dle svych vlastnich zkusenosti....

Lihomerka
12. 11. 2003
Dát tip
StvN: a Ty si do haje myslis, ze zivot stoji za starou belu kdyz se nic nedari? Muzu Te ubezpecit, ze si to myslim velice casto taky, ale rozhodne zatim zkousim zit dal. a o tom to je... nektere byt spatne zkusenosti, Te nauci, ze priste uz to nemas zkouset :o]

Nevyn
11. 11. 2003
Dát tip
studanka ... asi máš pravdu, ale co by to bylo za život a vlastně za risk, když už předem víme, že to skončí dobře. Risk není jen o získání, ale i o ztrácení. Vždy, když něco stratíš, tak zase něco nového získáš.

Lihomerka
11. 11. 2003
Dát tip
souhlas... citat jako takovy ma sice hloubku, ale nemyslim si, ze bych ve svem ziti malo riskovala a presto spoustu onech negativnich zkusenosti bych si radeji pro priste odpustila....z toho pro mne plyne jedine: ne vzdy je spravne riskovat, nerikam, ze i spatna zkusenost neni dobra, ale jsou oblasti, kde se risk proste nehodi.

studanka
11. 11. 2003
Dát tip
dík za podporu....:-)

Nevyn
10. 11. 2003
Dát tip
StvN ... nemohu s tebou souhlasit, dle mého názoru má každá zkušenost svou cenu. Ať trpkou nebo sladkou ale vždy nějakou má. Já si myslím, že ať získáš cokoliv vždy to je víc než jsi měl předtím.

studanka
10. 11. 2003
Dát tip
Každá zkušenost má svou cenu, ale vždycky riskujeme, že ztratíme víc než jsme získali. Jsou věci a situace, ve kterých by se asi riskovat nemělo.

studanka
09. 11. 2003
Dát tip
Asi jsem moc opatrná...

Seregil
09. 11. 2003
Dát tip
Asi studanko....

KayTee
08. 11. 2003
Dát tip
t+k

StvN
31. 10. 2003
Dát tip
Známé téma. Honba za novými zkušenostmi. Ne každá zkušenost má svou cenu.

Andulka
30. 10. 2003
Dát tip
StvN....vzdycky neco ziskas -> novou zkusennost. A tak riskuj, ale ne bez hlavy....petkrat mer a jednou rez...:-)

StvN
27. 10. 2003
Dát tip
Když riskuješ, nikdy si nemůžeš být jist, že vůbec něco získáš. Jen riskovat nestačí.

Nevyn
12. 10. 2003
Dát tip
Anonym42 Přátelství je věc velmi důležitá, ale také přátelé by se neměli omezovat a překážet jeden druhému.

Kolega
11. 10. 2003
Dát tip
Od citátu očekávám více...

Vinki
11. 10. 2003
Dát tip
Ja take... navic tohle klasika...

Nevyn
11. 10. 2003
Dát tip
no pro mě jsou tydle slova hodne a doufám, že si je přečte hlavně ta jedna dotyčná.

Andulka
11. 10. 2003
Dát tip
Sice nejsem ta dotycna, ale s citatem naprosto souhlasim. Kdyz se clovek "boji" riskovat, aby neco neztratil, ztraci moc. Clovek prisel na tento svet nahy, a nahy odejde a to , co je opravdu dulezite...aby se ta nase dusicka nebala a roztahla sva kridla naplno....aby nam bylo hezky...a naplnili to, proc jsme sem prisli...:-)

Nevyn
11. 10. 2003
Dát tip
Andulka děkuju za pochopení.

Více mě zaujal text Andulky, ale to je s tím citátem úzce spojené. Souhlasím.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru