Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

,,láska"

11. 10. 2003
2
0
547
Autor
Jennii

......

konecne  sem ho ziskala svoji lasku zboznuju kdyz citim jak do me  vstupuje......jak  se dostava do kazdicke casti meho tela kdyz vim ze ke me  patri.....ze  je jenom muj...Tess rikala ze sem fakt zavisla,ale nevi co rika  jak  bych mohla byt zavisla na svoji lasce je to moje zlaticko  jedine s nim se  dostanu az na vrchol...jen s nim prozivam tu nejkrasnejsi  rozkos nikdo jinej mi  to samy co mi da moje laska dat nemuze....je  jedinecna....
kdyz sme se dneska rano probudila zjistila  sem ze uz ji nemam moje laska mi  schazela...musela sem ven uz  sem nemohla sedet mezi ctyrma stenama a jen tak  necine cekat...nevim  jak sem byla venku dlouho ale kdyz sme se vratila nesla sem  sama  nasla sem ji svoje zlaticko slo ke me domu ruku v ruce se mnou...
dnes  mi volala matka rikala at neblaznim ze se znicim a pokud pry nezmoudrim  nejsem jeji dcera...hm no co ona neni mou matkou pokud mi odpira  moje  stesti....
oni se snad zblaznili nevim co to ma znamenat  vcera matka a dneska za mnou  prisla osobne kristyna a zacla mi  promlouvat do duse bylo to samy sestricko sem  sestricko tam prej  ji mama vsechno rekla hmmm jak znam svoji vlastni matku  urcite  si vsechno trcohu pribarvila nakonec sem se s kris pohadala...a  vyhodila  ji z bytu nechci je videt nenavidim je chtej mi vsechno  sebrat uplne vsechno ale  ja se nedam....
uz vcera mel  prijit Lukas...neprisel ze by uz o me nestal.......
ale  moje laska porad zustava pri me...
nekdo zvonil nevim v  kolik to bylpo hodinjen si pamatuju ze mi trvalo dost  dlouho nez  sem se vyhrabala na nohy sem nejaka slaba...
otevrela sem  dvere a dovnitr vlitnul nejakej chlapek ze prej ho posila Ricky  koukala sem dost nechapave a on na me zacal rvat ze uz jim dosla  trpelivost at  navalim prachy...nic sem u sebe nemela tak rekl  ze mi daj jeste posledni tri dny  a jinak at se radsi nekde schovam...a  ze tohle je jako varovani a jednu mi  ubalil vic si nepamatuju
druhy  rano sem se probudila v predsini na zemi vsechno me bolelo na jendo  oko  sem pomalu nevidela.....kdyz sme se doplazila do koupelny  zjistila sme ze tak  jak vypadam rozhodne ven jit nemuzu.....zustala  sme doma bylo mi spatne byla sem  sama ......zrejme sem usnula  a zase me probudil ten zatracenej zvonek......byl  to Luky.....kdyz  me uvidel nedokazal ze sebe vypravit ani slovo a v ocich ,el  takovej  divnej vyraz nevim co mu bylo.....hned se ptal co se mi stalo ze  jsem  bleda jestli mi je dobre a to uz sem nevydzel zacla sem na  nej rvat at vypadne  ze uz ho ¨nechci videt at tahne ....on jen  z kapsi vytahl bilou obalku a beze  slova odesel.....
po  pozdejsim prozkoumani sem zjistila ze v obalce se skryva dopis skoda  cekala sem prachy.....aaaa on dokonce milostnej dopis...
,,Iris  co se s tebou stalo vim ze te ztracim a nedokazu to zastavit nejde  tomu zabranit a me je z toho na nic ta holka kterou sme tolik  miloval kam se  ztratila kde je vcera mi volala tvoje matka prej  co sme ti udelal potom prisla  Kris ze s tebou musim promluvit  .Iri ja ti chci pomoct miluju te ale potrebuju  aby jsi se nechala  zachranit vim nemuzu te k tomu........a porad ty samy kecy  dokola.....haha  to si me chlapce zase pobavil.....v obalce byla jeste fotka moje  fotka z minulejch prazdnin a sedela sem na plazi na sobe zluty  plavky a vedle me  Lukyn....to elto bylo krasny mmoje prvni dovolena  s Lukasem ....jeste ted citim  jak sem byla stastna....v tom sem  si vzpomela na album ktery bych nekde mela mit  schovany......a  nasla sme ho prvni fotka iris jako mesicni miminko......hmm  nezazivny  fotky kdyz v tom sem narazila na fotku ze svejch 17narozenin.....byla  tam mama segra a i muj dnes uz nezijici otec stastna to rodinka  osumnactiny sem  slavila ve spolecnoti tess lukase a par dalsich  pratel........kdyz v tom sem si  uvedomila jak sem byla jina bezela  sme se podivat do koupelny do zrcadla a misto  umevavy holky s  tmavejma vlasama na me koukala bytost co mela prazdny oci vlasy  par cancouru a propadlytvare.....muj boze kde sem....
ten  vecer sem si vsechno uvedomila nejsem nic jen troska .....i kdyz  mams  voji lasku svoji jedninou lasku s ekteoru mi je dobre....a  vi  ze s ni chci  zustat az do konce zivota nikdo me od ni nikdy  neodlouci a tak chci skoncit  nemma nic lukas ten me nachape matka  rekla ze uz nema dceru a segra druha  matka......
myslim  ze sem byla v tranzu nebo jinak to nechapu jeste ted presne vidim  jak  vytahuju uz pod postele strikacku jeji jehla se zlomyslne  zaleskla byla tak  chladna.....tak krasne chladna.....rychle sem  vyhrabala posledni davku kterou  sem mela.....dal mi ji kamos za  jendu mensi sluzbicku ale to bych nerada  rozebirala......vsechno  bylo prichystany uz ani vlastne nevim zda byl vecer nebo  rano  ale kdyz sem si tu nadherne stribrnou jehlu opatrne zapichla do  kuze citila  sme ulevu
ulevu nad celym mym zivotem.....kdyz  v tu chvily me zaplavil nadherny pocit  .......stav beztize bylo  mi krasne...........akorat trvalo to nejak kratce nbez  jindy
najednou  me zaplavil pociut ze enchi uz nechci takhle zit.....bylo mi spatne  spoustu si z toho nepamatuju nevim nic jen mlhave si vzpominam  jak slysim  zvoneni bouchani potom rany a praskot a vidim Lukase  jak ke me bezi chyta me za  ruku......on breci muj Lukas breci.....snazi  s eme zvednout ....nemuzu se hybat  .....nemuzu rict at me necha......porad  opakuje at zustanu.....ale Luky ja nikam  nejdu...lasko....a ptoom  tma nic vic jen tma....
ten vecer nebo rano sem odesla ........odesla  sem se svoji laskou......ale  Lukas to nebyl.....ten vecer ci  rano sem se predavkovala.....
815_0
26. 10. 2003
Dát tip
Jejku - je to moc dlouhý... Ale - určitě si to někdy přečtu...:-) NO - rozmyslel sem si to - namátko sem si přečet poslední odstavec a zaujal mě natolik, že sem to přečet úúúplně celý :-) Je to velice působivý - i když - nevim nevim, protože a jelikož tam máš pár pár názorů s kterejma nesouhlasim - ale - to je všechno individuální :-) Každopádně jako celek velice působivé - zaujalo - TIP :-)

xventura
13. 10. 2003
Dát tip
pěkný, jojo....celkem se mi to libilo..

Andulka
11. 10. 2003
Dát tip
scary....Jinak povidka se mi libila..:-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru