Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

*

11. 10. 2003
15
0
1707
Autor
Mamutě

Saipovi… Víš?

 

Mé vlasy znají už tvé dlaně,

zase mám krásně nedospáno.

Kohout křídly odhodlaně

mává a volá nové ráno.

Choulím se k tobě napůl spící,

svítání voní po skořici.

 

Obloha v rose courá vlečku,

chleba z bochníku lámu ti.

Sledujem, jak mi na hrnečku

dovádí modří mamuti.

Hladíš mě jako vánek klasy.

Tvé dlaně znají už mé vlasy.


Lotoska
26. 10. 2004
Dát tip
...a zase jsou tu ti mamuti? :-)

Mamutě
26. 10. 2004
Dát tip
...no jo, už jsem do toho Mamuta/Mamutěte vrostla... :o)

Lotoska
26. 10. 2004
Dát tip
mě se tam líbil...:-) jsem si ho doslova na tom hrnku i dovádějícího, představila :-)

Mamutě
26. 10. 2004
Dát tip
To je dobře, protože on tam fakt je - dokonce trojmo (velký hrnek :o))

Lotoska
26. 10. 2004
Dát tip
...ty mám nejradši :-)

Craerassy
14. 10. 2004
Dát tip
De...není:-(

Delahaye
14. 10. 2004
Dát tip
tak s tím už něco, hernajs, proveď !

Delahaye
14. 10. 2004
Dát tip
avi

Craerassy
14. 10. 2004
Dát tip
De...já jsem nevinná, přísáhám, slavný soude!

Delahaye
14. 10. 2004
Dát tip
Dospěla porota k rozhodnutí ? Ano, Vaše ctihodnosti. Obžalovaná je vinna (v plném rozsahu obžaloby).

Craerassy
14. 10. 2004
Dát tip
hajzlíku podplacenej!!!!:-)))

Delahaye
13. 10. 2004
Dát tip
..tak třeba je to dneska už lepčí ... :-)

Craerassy
12. 10. 2004
Dát tip
když mně je dnes smutno...:-( tip

Delahaye
11. 10. 2004
Dát tip
tedy...dneska tak krásně přistála v mé náladě .. :-) T + avi

Stracius
21. 10. 2003
Dát tip
moc příjemná a milá "t"

Andulka
15. 10. 2003
Dát tip
:-)

Lilie
13. 10. 2003
Dát tip
Hezké ... za mamuty ... Tipipit

gioni
13. 10. 2003
Dát tip
pěkný *

rire
13. 10. 2003
Dát tip
j_i_r_i_k + Mamute: jakakoliv stoji za to byt sem napsana - rozhoduje autor. a pro radost ....

j_i_r_i_k
13. 10. 2003
Dát tip
rire: To dost záleží na tom, co od tohoto serveru očekáváš (a také co od něj očekává správce :) ), případně jde o vymezení pojmu "stát za to" - tento je jistě značně subjektivní, čímž je prakticky znemožněna rozumná diskuse bez bližšího vymezení... Proto mohu říci jen - ano, máš pravdu - předně primárně určitě rozhoduje autor, no a tvrzení před pomlčkou - nenapadá mě zrovne definice užitých pojmů, při níž bych s Tebou mohl souhlasit, nicméně nemohu vyloučit, že taková existuje a je to právě ta, kterou máš na mysli :)...

rire
13. 10. 2003
Dát tip
j_i_r_i_k: Server je z definice dedikovan amaterskym autorum a jejich tvorbe. Pokud budu vychazet z teto definice, pak je za validni prispevek povazovan kazdy, ktery autor napise (a ktery splnuje pravidla postovani na serveru). Souhlasim, ze "stat za to" je subjektivni pojem - ale odvadi od predmetu diskuze. Proste co autor usoudi ze muze jit ven, at je venku. --- Adresaci' prece basen neprichazi o sdelovaci hodnotu... kterou si v ni kazdy muze najit sam.

guy
12. 10. 2003
Dát tip
Moc hezky vonící a hladící ***

Vinki
12. 10. 2003
Dát tip
Umis pohladit, to tady zas tak bezne neni... spousta lidi tady usmernuje svoje depky (ja obcas taky), ale tohohle je tady proste MOC malo. Jen houst a vetsi kapky! *

Stevenson
12. 10. 2003
Dát tip
viz predchozi, moje parjketa. po vsech strankach hezoucke,..T

Mamutě
12. 10. 2003
Dát tip
j_i_r_i_k: To je jistě názor do pranice, na který máš právo...a najde se hromada těch, kteří s Tebou budou souhlasit. Jenže na druhé straně: - určitě nejsem jediná, stačí se po Písmáku trošku porozhlédnout :o) - uznávám, že to není žádný veleskvost (já to musím vědět líp než kdokoliv jiný), ale je to stejně tak část mne samotné jako ty ostatní, z Tvého hlediska možná "vhodnější". A pokud nikomu neublíží, proč bych ji nemohla přidat k ostatním (věř mi, že hromadu těch opravdu jenom rýmovánek sem nedávám a že jsem i nad umístěním tohohle "dílka" docela přemýšlela - může mít totiž třeba i nějaký jiný účel...:o)) - z čistě hysterického hlediska to není nic neobvyklého: za baroka byly neobyčejně oblíbené sbírky příležitostných básní (blahopřání k narozeninám, k ukončení studia, přání šťastného návratu z cest - každý typ má svůj vznešený latinský název, který jsem se ovšem odmítala učit zpaměti...:o)), říkalo se jim tuším silvy. Jinak moc děkuju za názor, jsem ráda, že jsem Ti stála za napsání glosy :o) všichni ostatní: Moc jste mě potěšili. Děkuju.

(závorka)
12. 10. 2003
Dát tip
jo (líbí) T

Fajn, i když ne pro mě. :)

Mamutě
11. 10. 2003
Dát tip
Třeba když se obrátíš na tu správnou adresu... :o)

To je docela dobrý nápad...ale myslím si, že by to nespadlo na úrodnou půdu. :)

Mařka
11. 10. 2003
Dát tip
Hezká a dobře udělaná*

parallelka
11. 10. 2003
Dát tip
moccccc hezká:)tip

j_i_r_i_k
11. 10. 2003
Dát tip
Což o to, hezké a milé to je, ale nepatří to spíše onomu v prologu zmíněnému než písmácké obci?

Witch
11. 10. 2003
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru