Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sekretářka

13. 10. 2003
20
0
3187
Autor
Andulka

- „Miláèku, už jsem doma. Ahoj…“
- „Ahoj, jsem v kuchyni a griluji lososa.“
- „Ahoj,“ øekla Veronika znovu, když vešla do kuchynì.
- „Kde jsou dìti ?“
- „U babièky. Vzala je do divadla.“
- „Honzo, nech toho…teï ne, jsem utahaná. To krásnì voní… Víš co, myslíš, že zvládneš ještì salát ? Já se zatím naložím do vany.“

Napustila plnou vanu teplé vody, nalila bubliny a zapálila svíèky. Ponoøila se do vody až po krk. V hlavì mìla ticho a tmu. Lámala den na pùl.

- „Ty Honzo, myslíš, že bys mì mohl ještì namasírovat ? Abych byla celá voòavá a má pokožka jemná jako samet…“ usmála se laškovnì. Honza ji masíroval rád. Vzrušoval ho dotyk jejích køivek a také vìdìl, že po masáži pøijde milování…

- „Zítra za tebou pøijdu do práce, jo ?“
- „Honzíku, víš že to nejde. V práci jsem soustøedìná jenom na práci. Na sex nemám ani pomyšlení…“
- „Když mì tam pustíš, tak uvaøím i zejtra,“ smál se na ni.


- „Dobrý den, jsem objednaný k paní Veronice.“
- „Jaké je vaše jméno ?“
- „Milan Loudil.“
- „Nemám vás zapsaného…bohužel.“
- „Zavolejte ji.“

Paní Macháèková nemá Veroniku v lásce. Sama neví, proè. Snad proto, že Veronika je stále mladá, hezká… nebo možná proto, že vlastní celou firmu a má všechno, co ona vidí jenom za výlohou.
- „Dìlám jí tu poskoka za pár šupù…“ mrmlala si sama pro sebe, aèkoliv sama vìdìla, že už jí bylo dávno padesát a jinde by práci nenašla a že Veronika ji platí víc než dobøe.
Jenomže na ní nemohla najít žádný chlup. Veronika byla vždycky slušná a pozorná, ale nikdy se s ní nedala do øeèi a své soukromí si chránila.
- „To pøece není normální, aby se ta ženská poøád usmívala…je v tom nìco… Ještì nevím, co, ale já na to pøijdu…“øíkala si.

Paní Macháèková si všimla, že pan Loudil chodí za Veronikou nìjak pøíliš èasto a že se v kanceláøi zamykají. Poslouchala za dveømi. No jo, ona má milence…že ji to hned nenapadlo.

- „ Dobrý veèer, pane inženýre.“
- „Kdo volá ?“
- „Vaše pøítelkynì.“
- „Co pro vás mùžu udìlat ?“
- „Vaše žena má milence.“

Honzovi se na chvíli zastavilo srdce. To snad ani není možný…

- „ Máte nìjaké dùkazy ?“
- „Jmenuje se Milan Loudil a dìlají to v její kanceláøi.“

Ulevilo se mu…

- „Víte, milá pøítelkynì, moje žena mùže mít milencù, kolik chce. Já jí to pøeji.“ A zavìsil telefon…


Henry99
11. 08. 2004
Dát tip
Pěkná pointa, písmenka nevadí, jen jsem čekal ze začátku něco delší, úvod na to přímo odkazoval...ale OK!

Sandra
01. 06. 2004
Dát tip
zajímavej konec ... babě sklaplo, co? :-)) *

maia
14. 03. 2004
Dát tip
:-)) *

Aleya
29. 01. 2004
Dát tip
ach jo...proč já sem se narodila tak nedovtipná..zase mi to úplně uniklo:-/.

Cafu
01. 01. 2004
Dát tip
jsi šikovná Zápletka :o)

gASK
15. 12. 2003
Dát tip
Opět skvěle ubíhající a příjemně vtipná povídka:))) Nikterak objevná a překvapivá, ale o to je možná hezčí...;) Líbí se mi tu čím dál víc.... *** Tome, není to jen tvůj problém, holt je čeština a čeština...ale já už si zvykl doplňovat háčky a čárky;)

Aaria
12. 12. 2003
Dát tip
"To není normální, aby se ta ženská pořád usmívala. Je v tom něco, nevím co, ale najdu to..." není to přesná citace, ale je to velice krásný postřeh ... Všichni mohou z úsměvu brát a dávat ho dál ... ale radši podezřívají ...

ano , velmi povedené...****

MeTB
08. 12. 2003
Dát tip
Mate *svuj* styl vypraveni; a to se mi libi. Krome tech podivnych znaku misto nekterych pismenek (ci je to jen muj problem?) je to velmi povedene! Tip Tom

papouch
06. 12. 2003
Dát tip
Fryda je asi zapšklá stará pannnnna :-)))))))))

FRYDA
30. 11. 2003
Dát tip
Nelíbí. Nevěřim. Nelíbí se mi ten příběh tak, že nemůžu ocenit způsob psaní. Sex v práci.To bych opravdu ocenila. Přijít za šéfkou návštěva na jedno číslo. Hezký. ----Paní Macháèková nemá Veroniku v lásce. Sama neví, proè. Snad proto, že Veronika je stále mladá, hezká… nebo možná proto, že vlastní celou firmu a má všechno, co ona vidí jenom za výlohou. - „Dìlám jí tu poskoka za pár šupù…“ mrmlala si sama pro sebe, aèkoliv sama vìdìla, že už jí bylo dávno padesát a jinde by práci nenašla a že Veronika ji platí víc než dobøe.--- No nelíbí, fakt nelíbí. Mám z toho husí kůži. Nemám šéfku, není mi padesát, nemám plat na který brblám. Třeba mám alergii na "úspěšnost skvělého člověka co si povl drží od těla". A taky jsem asi trochu prudérní.

jo jo to je ze života:o))"dobří" lidé nikdy nevymřou:o)))jen mě docela prudí ta šílená diakritika:o)))no třeba je chyba na mé straně kompu:o)))

Mno jo, dobre dobre, ofsem ja nemam to srdce nekoho kritizovat tady i kdyby se mi to nelibilo :-O.

StvN
23. 10. 2003
Dát tip
Nevim, jestli tomu rozumim dobře, ale líbí se mi to.

Jeanette
19. 10. 2003
Dát tip
...:)

Elyn
19. 10. 2003
Dát tip
:) Taky myslím, že by se to dalo ještě dovychytat, ale líbí:)

Lomarinka
17. 10. 2003
Dát tip
je to pěkné, hezky se to četlo, ale na to jak to celé mělo pozvolný spád, byl ten konec moc prudký... ale celkový dojem je fajn;o)

hezká pohádka:-)°°

Andulka
16. 10. 2003
Dát tip
ale jdi do haje s pohadkou...:-) ...ja jsem preci optimista...:-))

Bossman
16. 10. 2003
Dát tip
Ale jo, líbí./*/

Kytiii
15. 10. 2003
Dát tip
je to super... Tip

Jose17
14. 10. 2003
Dát tip
Všechny věci od Andulky jsou čtivé, svěží, mají spád. Umí dobře pracovat ss zkratkami příběhu. "Sekretářka" je OK, já však dávám trochu přednost jejím prózám, kde se víc projeví její osobní prožitek. Tip.

Pointa je pěkná. Celkově to má ještě mezery (slovosled, slovní zásoba apd.) Ale uvidíme, co bude dál…

Annika
13. 10. 2003
Dát tip
:-) Tak to bolo dobré, aj ja som totižto robila kedysi .... sekretárku. Moji šéfovia sa tam nezvykli zamykať :-) t*

ShArKeY
13. 10. 2003
Dát tip
Jsi maniak ... v dobrém

Silvieta
13. 10. 2003
Dát tip
:-)

Fil
13. 10. 2003
Dát tip
Chichi.-) Jsem se hezky pobavil!Díky.

Hester
13. 10. 2003
Dát tip
:-)))

fungus2
13. 10. 2003
Dát tip
Bezvadné!! TIP

Barbar
13. 10. 2003
Dát tip
I kdybys nebyla jediná, je to krásný a tý hořký hubě to přeju. BARBAR* :-)))

Andulka
11. 10. 2003
Dát tip
...no to mi nerikej...ze nejsem jedina...koho to napadlo...:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru