Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Před bouřkou

11. 07. 2000
1
0
1003
Autor
Yoss

Vlezlé vedro lepí mi tričko těsně na kůži a dusno hutní myšlenky až do nich ťukám hlavou. Popadají mně zvrácené touhy tě nesvlíkat. Zkoumat zda vše co znám je pod přisátými šaty. Čekat na první blesk a zahřmění. Doufat že déšť mně schladí. Protože jinak vybuchnu sám.
Jenny
09. 08. 2000
Dát tip
Ty musíš bejt asi hodně zamilovanej viď? A neodporuj, neznám Tě, ale dokážeš hezky popsat na co právě myslíš. Je to pěkný, že ještě tohle někdo dokáže. Většinou se každý bojí projevit.

Falka
18. 07. 2000
Dát tip
Popadají mě zvrácené touhy / tě nesvlíkat ....dokonalý obrat jinak ta čeština (až na mě x mně :-))) ) je v pohodě... Tynic je z Moravy, takže samohlásky na koncích slov jako –é kontra –ý a podobné věci cítí jinak, víc spisovně, to nesmíš tak brát... někdy je dost potřeba využívat spíše obecnou podobu jazyka, přílišná spisovnost může být na škodu ... viz. Platonická noc: mý splíny/hrsti hlíny... vyzní takhle vážně líp (ne - lépe), než mé splíny... Napadá mě: Zkoumat, zda vše, co MÁM je pod přisátými šaty... Máš u mě tipa.

Dědouch
12. 07. 2000
Dát tip
Já taky!....:-)))pěkný!

Merle
12. 07. 2000
Dát tip
jójo... :)

Tynic
12. 07. 2000
Dát tip
Taky rád zkoumám...ale ten déšť fantazii roztočí do neuvěřitelných obrátek :o) Snad jen zase ta čeština !!! Básnička mi příjde taky příliš názorná a jednoduchá...co takhle některé myšlenky přizahalit rouškou tajemství ???

Yoss
12. 07. 2000
Dát tip
No jo čeština, s tím už asi na starý kolena nic moc neudělám - opravdu lituju všechny, který sem za ty roky nutil při čtení mých věcí překousnout můj strašnej pravopis. Někdy to skutečně stojí za to zahalovat, ale myslím že někdy to může celej nápad rozpustit jen uškodit. Každopádně dík za názor

Astrálka
11. 07. 2000
Dát tip
* Zkoumat zda vše co znám je pod přisátými šaty ! * ty brďo, aj keby nepršalo, mali by sme čo skúmať.. * tip

Yoss
11. 07. 2000
Dát tip
A já zkoumám nadevše rád :o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru