Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zápisky šílencovy

11. 07. 2000
2
0
1572
Autor
Vio

Tak takhle to vypadá, když se student připravuje na zkoušku a vůbec se mu nechce hmmm to už je dávno - pěkné vzpomínky P.S. promiň Šílenko, ale občas je nás šílenců víc ;-) doufám, že nemáš copyright

Moudrosti bláznů a šílenství mudrců Poučky a věty zmatené Z kořene a kmenů Už je nedoženu Prorokovo oko se slepeckou holí Ó, okovy Rány světa bolí Podkovy Rytmus myšlenek šíleného Neobdařen smyslem smyslného rčení Už je po učení Odletěl průvan oknem ven Čtením a bděním unaven Odpovědné odpovědi vědí, kdo jsem Poselství z mraku Do zázraku nedaleko, nedaleko smíchu Svět světlicí, či světicí Obrazem Podražen kolísám na hraně na hony vzdálen obraně Slušivé šaty ukryty do podstaty žití Teď vlastně už jen šití Barevné klubko nití utržených Oblažen vrahem zítřků, či vlahým blahem Pokušení odejít a vrátit se zas zpět Nevidět Marně čas marním Zas mám ho dost Čekám na další zběsilost a úzkost Strachem samotáře ničen Snad řekl jsem Co? - nevím Stačí? Nikdy A přijdou zas vytrhnout pokrčený vlas Slova ...
Je to úžasně zmatený, ale v podstatě to taky trochu dává smysl. Vážně pěkný :o)))))

Lee
12. 08. 2000
Dát tip
To je krásně šílený proud... :-)) ...nemohu odmítnout

Merle
12. 07. 2000
Dát tip
Zase mi to přijde moic dlouhý, ale i přesto se mi to líbí hodně... dost dobrý

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru