Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sami

15. 10. 2003
2
0
889
Autor
Urriel

sami....

Mlčet a přemýšlet

nevnímat své okolí a uvažovat

O problémech které jste způsobily svým blízkým aniž byste chtěly

A oni vás za to nenávidí

Vnímají a vidí vás jako parazita.

jako něco hnusného čím opovrhují

A vy se plácáte ve svém smutku a beznaději sami

sami.....


to je hrozne pesimisticky... obcas je lepsi proste zapomenout... premyslej nad vsim, co jsi kdy komu udelal, premyslej nad vsim, co si o tobe lidi mysli, a nebudes mit cas premyslet nad tim, co chces delat a co chces, aby si lidi mysleli...

andilecek
19. 04. 2004
Dát tip
Z vlastní zkušenosti?Je to tak.

Morr
17. 10. 2003
Dát tip
...řekl bych že myšlenková náplň je dobrá , stejně tak dynamika, běh slov,ale jak bylo doporučeno, zkus si and tím sednout a trochu zapracovat ještě se slovíčkama, abys vše zabalila do roucha zvukomalebnosti-)

Andulka
17. 10. 2003
Dát tip
na prvni basnicku je to vynikajici....uz se tesim na dalsi...:-)*

Andulka
15. 10. 2003
Dát tip
O problémech které jste způsobily svým blízkým aniž byste chtěly... O problemech, ktere jsme zpusobili, aniz bychom chteli ....protoze nejenom my, ale i ty, vsichni.....a nejenom svym blizkym...ale vsem.....:-) ...mozna..:-)

Vinki
15. 10. 2003
Dát tip
potencial to ma, urcite by to i zaujalo, ale nezaujalo... zkus to prepracovat...

Urriel
15. 10. 2003
Dát tip
Je to moje první basen tak se nedivte....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru