Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co jsi?

12. 07. 2000
0
0
989
Autor
Tomasnusle

Tohle jsem splácal, jen tak narychlo, příště už snad napíšu něco pořádně

Jsi jak hladina v slunečním svitu, co leskne se a hází mnoho třpytu. Jsi jak obloha modrá a jasná, co zdá se mě tolik krásná. Jsi jak vzduch bez nějž se žít nedá, ty jsi to co moje srdce hledá. Jsi jak obraz v mojí duši, pro tebe jen moje srdce buší. Jsi jak obzor k němuž dojít nelze, s tebou bych chtěl dočkat penze. Jsi jak zahrada jenž v létě vzkvétá, proč jsem na tě čekal dlouhá léta. Jsi jak jestřáb který krouží, co oběť svou na poli souží.
pravda, to bylo narychlo. ani jsi to sem nemusel dávat. ale pořád ještě můžeš mazat... sláva!

Anonym
22. 07. 2000
Dát tip
4 Kathe : Mas pravdu, mam tam rymy za kazdou cenu, ale ja nevim, jednou jsem napsal basnicku ve ktere chybel jeden rym a vsichni mi to dost kritizovali :o( A pritom se to tam obsahove moc hodilo. Rad bych placal dal, ale nemam moc inspirace, porad sem nervozni a nesoustredim se. Snad casem. Re PS. Jo zatim porad se to toci kolem jedne osoby. Re PPS. Tak to jsem rad, to me tesi. U me je to trosku slozitejsi, takze v pohode jsem a nejsem. PS. az neco napises tak mi dej vedet !

Tomasnusle
22. 07. 2000
Dát tip
Vloudička se chybyla: Ten anonym to jsem byl samozrejme ja. :o)

Kathe
22. 07. 2000
Dát tip
Ahojky!Udělals mi radost, že jsi se zase ozval...! :o) Přála bych Ti, aby ses cítil líp....a to buď za cenu toho, že by jsi konečně zapomněl, nebo - a to je ta lepší varianta - aby si ta osůbka konečně koukala uvědomit, KOMU na ní tolik zaléží a KDO kvůli ní nemůže uplatňovat svůj talent :o) Až Tě zas políbí můza, tak mi dej taky vědět ... :o) Momentálně mám v sobě takovej zmatek, že inspirace by bylo dost, ale nějak nemůžu najít správný slova :o( PS: Psala jsem, že jsem v pohodě....? Zvláštní, jak se to mění ...

Kathe
15. 07. 2000
Dát tip
Tak konečně jsem se sem dostala...no vidíš, že to jde, líbí se mi...možná to někdy zní trochu křečovitě, kdybys tam neprosazoval rým za každou cenu...ale já to soudit nemůžu a hlavně : Jde o to, CO chceš říct a ne o to, JAK to říkáš...jen "plácej" dál, píšeš moc hezky... :o) PS: Jo a chtěla bych vědět, jestli je to věnovaný tý samý osobě, co ty předchozí, nebo jestli se Ti už podařilo zapomenout ... PPS: Já jsem už v pohodě ... :o)

Kovi
12. 07. 2000
Dát tip
Tak jí to řekni...

Merle
12. 07. 2000
Dát tip
tahle mi přijde hodně začátečnická... ovšem jako sdělení - nic proti

Doggy_Bag
12. 07. 2000
Dát tip
Božíčku, vždycky jsem doufal, že to budu... a je to tady!.. jsem..

Bludička
12. 07. 2000
Dát tip
těším se na další

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru