Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proč úča není moje baba?

22. 10. 2003
5
2
1361
Autor
UchoVoko

Kdybych miloval učitelku, byl bych chytřejší.

Ač se učitelka ve škole snažila něco dostat do mé hlavy, tak jsem si nikdy moc nezapomatoval, protože jsem k ní většinou neměl žádne citové pouto. Ale zjistil jsem, že pokud se mi některá dívka líbí, tak i když mi říká úplné nesmysly, tak si pamatuji každé její slovíčko. Divné, že???

2 názory

martinez
02. 03. 2007
Dát tip
tady mě přilákal název - asi deset let jsem "účovala"... pamatuju si asi tři fest "zamilovánky" ale to bylo docela drsný teda... na základce :o) jako úvahu vcelku oceňuju... hlavně nerada čtu dlouhé texty... takže děkuju *

Pirka
20. 12. 2003
Dát tip
*** ... a nekecam : )

Rowenna
22. 10. 2003
Dát tip
:-)

Zly
22. 10. 2003
Dát tip
:-) moje choutky k historii jsou taky nejspíš odrazem skutečnosti, že slečna Důlová, učitelka dějepisu na základní škole, byla jemná blondýnka s modrýma očima, která chodila na rozdíl od ostatních šedivých učitelek oblíkaná v hezkých šatech, hezky se smála a nechávala mě protekčně mazat tabuli/ mám to v hlavě: "davídku, smažeš tabuli, prosím" po nocích jsem jí vynášel z hořících domů a moje první samovolná poluce byla nejspíš také inspirovaná jí :-))

Semipalakva
22. 10. 2003
Dát tip
hehe:-) tak to je fakt...škoda že na většině škol učí jen stará komunistická garda...

Vinki
22. 10. 2003
Dát tip
to ma neco dosebe...

nezbývá než souhlasit, o pár let starší žena, krásná a k tomu chytrá - takovou hledám dodnes

Yossarian
22. 10. 2003
Dát tip
teda zly, takhle otevřeně to přiznat !! :)

LizDC
22. 10. 2003
Dát tip
My měli samý učitelky :))) bohužel, nejsem schopna se zamilovat do holky :)) Jinak plno sympatickych ucitelek me taky naucili dost. Vztah je dulezity.

Lihomerka
22. 10. 2003
Dát tip
jo,sladke zvatlani a hlouposti se pamatuji mnohem lepe nez integrace, derivace... :o] *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru