Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...

22. 10. 2003
1
0
666
Autor
mener

Zhoubné bujení

Profanace

Svobodná mysl ctí

Co úcty hodno jest

A pojmy

Jsou vykradené


možná by stačilo jenom se vysmrkat do prologu, a pak, už by to bylo jedna - bez vysvětlení, to bohužel nedává

"Svobodná mysl ctí Co úcty hodno jest" a stím souhlasím - tohle mi připomíná totiž jednu slovníkovou definici diktatury proleteriátu: "...blabla bla...směřuje k nastolení diktatury proletariátu a potrestání buržoustů a jejich pomocníků..." (trochu sem to upravil, páč si ji nepamatuju)

Morasten
24. 10. 2003
Dát tip
Trochu dekadentní. a pěkné. Stojí to se nad tím zamyslet.

Semipalakva
23. 10. 2003
Dát tip
asi tak:-)

Ladyss
22. 10. 2003
Dát tip
To vybízí k zamyšlení. Jen nějak nemůžu nic vymyslet :-)

Vinki
22. 10. 2003
Dát tip
pouziti slova "profanace" melo nejaky hlubsi smysl?

0/5 a já to nechápu...

Abyss
22. 10. 2003
Dát tip
taky to nechapu :) ...zadam te o vysvetleni...

Anonym59
22. 10. 2003
Dát tip
pochopit to zřejmě nejde bez kontextu. nejsem však s to podat to nějak uceleně. je to pouhá reakce, odpověď tomu, čemu se může říkat mediální či informační boom.stálým opakováním, provařováním a začleňováním do všedna se posvátné stává profánním, slovo, které je základem světa, se stává pouhým nástrojem v rukou manipulátorů. a nemusí přitom jít o politiku nebo TV, ale i intelektuálštinu, marné a zbytečné omílání hluchých frází. do něčeho takového zrovna zabředávám, což beru jako skvělou výmluvu, abych ihned přestal...... nicméně, pište dál (a omluvte mnr, že není schopen seberozboru obávaje se nesmyslnosti svých plků:)....

mener
22. 10. 2003
Dát tip
:) zapomněl jsem se předtím přihlásit, ale asi všem došlo, že předchozí příspěvek napsal mnr.....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru