Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Básniška pro Jeríška

12. 07. 2000
6
0
2870
Autor
AZALIN

Pro jednoho mýho kamaráda s duší básníka..

Jsi pan básník s velkým Pé-rem Já tě žeru vožeru Bys nezpíchl Nevydaj Ti básničky nakopou tě namoutě Nejsou totiž pro lidi všecičky Jen pro ty, co maj srdce Smutno z toho zebou ruce Málo Lásky, až víc bude budeš slavnej můj ty zmrde Jednou, možná, snad Radši nedoufat nezoufat usmívat grindovat milovat chlastat chcát spát VSTÁT
kirkov
18. 07. 2000
Dát tip
Ach jo...

zolli
16. 07. 2000
Dát tip
Heled Azi seznam mne :o)) skemry skemry ;o) Mab :o)uplne vidim tvou rozhorcenou tvar :o) Jako literarni utvar to samozdrejme stoji za hovno a nadsen z toho muze byt jen takovy ignorant jakym je Doggouš a to jenom proto, ze to v nem vyvolava vzpominky z mladi. :o)ú)))

Silvinka
15. 07. 2000
Dát tip
Mňa dostal rovnaký verš ako Psopytlíka :o))). A preto, že Jericha tak trošku poznám, viem, že je to presná báseň! :o))) A čítal ju on?

Miroslawek
15. 07. 2000
Dát tip
Jojky, sem se lek, až mi změk. Cholkíííí!!! *Mužik*

Anonym
15. 07. 2000
Dát tip
sorry, ale tentokrat se musim pripojit k Silce a Brizovi..bez jakehokoliv naroku na objektivnost..)

Bříza
14. 07. 2000
Dát tip
Azi: Beru (milé) ale na tipa - to ne ... mám strach, že právě ten "efekt" prolomil otupění některých tipujících, až nepojali dílko v celku. Na druhou stranu bys si ho zasloužil za bezprostřednost a schopnost naprosto autentického vyjádření, s čímž takový já mám problémy... :c) (viz mé auditko o sprostých slovech...)

Tynic
13. 07. 2000
Dát tip
Jo...každopádně čerstvý vítr !!! Oživení, Zpestření, Pobavení...prostě pohoda :o)

Merle
13. 07. 2000
Dát tip
hň hň hň :-)))))))) řekl bych básník zobákovitý rostlý... štip štip ptííp

nicka
13. 07. 2000
Dát tip
můj Ty zmrde, to je báseň!! P. S.: neni to náhodou o vojácích??

Šílená
13. 07. 2000
Dát tip
nu bratříčku tak jsem se sem sestersky vrátila a jak se tak dívám jediný kdo to tu "nevykryl" byl tvůj sourozeneček:o))) Z básničky pořád nadšená nejsem ale z kritik pod ní ano:o)))

AZALIN
13. 07. 2000
Dát tip
Sestřičko, z mé básničky nemusíš být nadšená, to není povinnost.. ;-))) Upřímně řečeno sem myslel, že těch "nevykrytejch" bude víc.. ;-)

AZALIN
13. 07. 2000
Dát tip
Jo a NICKO: O vojácích to určitě není.. Je to o jednom kamarádovi, kterej píše sqělý básničky, ale je až po uši v andrgraundu, takže je nechce zveřejnit.. a koneckonců, je to jeho věc.. a možná je to i dobře.. ;-)

Verita
13. 07. 2000
Dát tip
opravdu se mi líbí.

Ozzy
13. 07. 2000
Dát tip
jo jo tooo je moc peknyyy :)))

Mab
12. 07. 2000
Dát tip
...ehm bráško no... mě si moc nenadchl - příliš naturalistické na mou etericky - romantickou náladu:o)

papouch
12. 07. 2000
Dát tip
mchecht !! :-) Mňamm. .. tajle Dědek Ti na to určitě dá tip. já töööž.

Print
12. 07. 2000
Dát tip
*! Nemůžu jinak a tolik jsem se bránil!:-))))

Doggy_Bag
12. 07. 2000
Dát tip
Ne, nepřečetl jsem toho v životě mnoho, ale lásky plný verš: "Málo Lásky, až víc bude budeš slavnej můj ty zmrde".... mi vyrazil dech, aby se mi zasekl hluboko, hluboko pod kůži.Hlouběji než střep z láhve od mléka, který mi museli vyoperovávat pod narkózou...hlouběji než rómský nůž pod sedmým žebrem... Tohle asi pár lidí nevykryje...:o)

Anonym
12. 07. 2000
Dát tip
nevykryje :-))) NADHERA :)

MINISTRY
12. 07. 2000
Dát tip
AZI :))) je potreba rikat to co rikat chces a ne to co chteji slyset jini.... ne kazdej to dokaze ... co dodat tipec jak vysitej ;)

MINISTRY
12. 07. 2000
Dát tip
mám radost z těch párů čistých slov co na papíře přečíst nejdou co vyřkl někdo bez osnov a zmysli jen těžce sejdou zdá se vám že autor neví? nezná co se patří sluší? ja vám chátro něco řeknu ten člověk píše duší :))

AZALIN
12. 07. 2000
Dát tip
MINISTRY: Ech.. díky.. já si zase myslím, že každej má v sobě kus básníka a každej dokáže psát duší.. jen chtít.. nejseš tak trošku důkaz?... :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru