Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VOJNA

22. 10. 2003
0
0
1672
Autor
Tristram

Slyšel o tom v pohádkách a z vyprávění, slyšel ostatní vychloubat se,

 jak je to tam pěkné..

nevěřil jim nechtěl tam jít, nechtěl opustit domov a ztratit pár let.

 Nechtěl stříhat vlasy, nechtěl se oblékat do zelené,

 přes to všechno si ho zavolali, prohlédli, zběžně prošetřili, a nechali se slyšet,

 dali mu to černé na bílém.. byl to papír plný slov,

 ale on vnímal jen jedno..

 

ODVEDEN!


Krel
03. 11. 2003
Dát tip
...

Ladyss
24. 10. 2003
Dát tip
Tak ať ti to odvolání vyjde! ;-) Vojna je na nic. Je to ztracený rok života.

Tohle mi připomíná kamaráda...až na to,že měl ještě Epilepsii.....Vzali ho! Záchvat dostal u přísahy.....nemuselo se to stát.....Je to šaškárna,bojuj proti razítkovacím bábám!:o)

Tristram
24. 10. 2003
Dát tip
děkuju:) budu se snažit aby vyšlo, ale žádné podfuky:o) pouštní_kočka:tak to je děs, vojna je jeden velmi špatnej vtip..budu proti ní bojovat vším co mám!:)

A taky za své vlasy,voď?:o)

Tristram
24. 10. 2003
Dát tip
přesně tak, i za vlasy "bojuju":o) ty si nenechám střihat, jen tak ne. a vousy by asi holit nechtěli...

Ale copak? Budeš v zeleném?

Tristram
23. 10. 2003
Dát tip
snad ne, už by mě to mělo minout,ale stačilo pět centimetrů,a nebyl bych..jedna doktorka mi povídala, po tom co si pročetla můj chorobopis volačo to je. četla:"tak, co tu máme, ploché nohy, špatné češky obou kolen, neschopen námahy, silná skolióza, (takovou ještě chyropraktik neviděl, zhrozil se!) špatná krční páteř, špatný zrak, alergie na vodní sinice,na roztoče, atd...s tímhle přece nemůžete jít na vojnu.."namočila si razítko nakterém bylo NESCHOPEN, jakožto neshopen služby..držela ho pět centimetrů od papíru, a zeptala se,"tak co, dáme neschopen?" a Erbenová, stará vyschlá baba, která odvádí každé kdo má alespoň jednu nohu, řekla"jak, neschopen?! ODVEDEN!" a protože má u té komise větší slvoo, tak ta druhá doktorka musela vzít druhé razítko a dát ho tam...ta Erbenová je případ sám pro sebe, to je na dlouhé vyprávění. hlavně, ani nevěděli jako doktoři co je spirogira,(vodní řasa, na keterou mám taky alergii) a ona ani nevěděla co tam má psát, a všechno hledala v příručce. ani nevěděla vlastně co tam píše..děs! tak jsem odveden..ale odvolámse , nechci aby mě za pár let volali na cvičení..třeba ve třiceti, třiceti pěti, nebo čtyřiceti.. v případě ohrožení vlasti bych šel bránit zem, to jo,ale buzeraci na vojně, tomu chci uniknout..už i tohle stačí...

Ladyss
22. 10. 2003
Dát tip
To mu tedy nezávidím. Ale vojna uteče jako voda, vlasy doroustou a zelenou sleče. :-)

Tristram
22. 10. 2003
Dát tip
a vrátí se domů?

Ladyss
22. 10. 2003
Dát tip
jo a vrátí jsem domů! :-) na to nejpodstatnější jsem nějak pozapomněla :-)

Tristram
22. 10. 2003
Dát tip
může jen doufat..snad na něj nezapomenou..

Jak Tě to napadlo?

Tristram
22. 10. 2003
Dát tip
dnes jsem byl u odvodní komise...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru