Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

XXX

12. 07. 2000
2
0
2110
Autor
J

Když se P na chvíli zamiloval do "I" a nechtěl mě opusit

Říkají, že je to EGO bolí to, když ho ubývá. Chci se s Tebou zas radovat hned od teďka a milovat Tě, doopravdy jako dřív, lásko! Přiletěl meteorit se jménem na "I" a kus mě odštípl. Rána se hojí Tvou láskou, jen ještě dohořívám, popálená. Až mé vlastní slzy ten požár uhasí, vzdám své "dík" životu že mi ho připravil do cesty -dřív ne- abych se naučila odpouštět a žes' vedle mě přitom mohl stát a držet mě pevně a laskavě, abych se v smutku nerozpustila.
Zahradník
20. 02. 2002
Dát tip
To, že mě při mém odchodu nezastavíš, neznamená, že mě nechceš mít jen pro sebe. Myslím tedy, že Tvá/má láska je v tom případě větší než Tvé/mé sobectví. P.S. Máme zřejmě podobný problém - postrádáme přesnou definici tak abstraktních pojmů jako je láska a sobectví, nehledě na další použité. :-)

J
17. 02. 2002
Dát tip
Zahradník: A mít rád sobecky, tj. vlastnicky není omezením? Př. Mám ráda a přeju Ti štěstí - láska se naplní, když ty ten čas budeš chtít sdílet se mnou, nenaplní, pokud půjdeš jinam, ale nemění to nic na tom, že mám ráda.

Zahradník
13. 02. 2002
Dát tip
Pokud má člověk nesobecky rád - má vůbec ještě rád? A pokud má člověk doopravdy rád - je v tom citu místo i pro sobectví? ... v tomto si nejsem jistý. Však láska člověka k sobě samému už není láska ale ryzí sobectví.

JiKo
21. 04. 2001
Dát tip
Dneska tu svou kritiku vidím v jiném úhlu

J
21. 04. 2001
Dát tip
To je vývoj, ačkoli může chvíli bolet Ale k čemu jsou přátelé...:o)

Miroslawek
31. 10. 2000
Dát tip
Hm, hmmm ... tak nějak tomu do poezie něco chybí ... malinko, ale přece.

Carodej
28. 09. 2000
Dát tip
Nějak mi chybíslova...... tip

J
24. 09. 2000
Dát tip
PS. Dokud se hoří, tak nejde odpustit...

Klárka
23. 09. 2000
Dát tip
J: prošli jste zkouškou ohně, každému není dopřáno, ale vy jste to dokázali, přetaveni do zlatova jste pevnější a silnější pro svá příští... Takto protrpěné problémy lásku vážně zhodnocují. Jsi .. ..... ........ ! :-)

suva
17. 09. 2000
Dát tip
Ji_Ko nesouhlas, naopak, sebe má člověk rád sobecky

JiKo
23. 07. 2000
Dát tip
Nesobecky lze mít rád pouze sám sebe

J
14. 07. 2000
Dát tip
Nejsem ráda, to ne. Jenom mě to posílilo. Vzala jsem si s sebou dál z toho "špatného" to, co jsem v tom našla "dobrého". Bolelo to a básnička mi pomohla a žárlím sem tam doteďka. Myslíš, že jde mít rád nesobecky?

Merle
13. 07. 2000
Dát tip
zajímavý...

Gaffer
13. 07. 2000
Dát tip
to vypadá, že nejsi vůbec žárlivá?! nebo jsi dokonce ráda, že se to stalo??

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru