Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pátá stěna

24. 10. 2003
3
1
1102
Autor
Tiami

O tom, že někdy chceme víc, než je zdravé…

Chtěl bych mít pokoj s pěti stěnami,

to proto, že země je kulatá a všechno má svůj tvar,

to proto, že voda protéká řekami,

to proto, že pátá stěna přijde v zmar.

 

Na první stěnu dal bych okno,

abych viděl ven.

Na druhou stěnu dal bych okno,

abych poznal, že svět není jen sen.

Na třetí stěnu dal bych okno,

abych se přesvědčil, zda je noc či den.

Na čtvrtou stěnu dal bych okno,

to tak pro radost jen.

A na pátou ? - tam bych dal okno,

abych viděl do duše všem.

 

Jenže pátá stěna není,

tak si to okno k čertu vem !

 


1 názor

a mně se teda tohle líbí *

Tiami
03. 11. 2003
Dát tip
Pokud vim, tak každý dílo je originál a má myšlenku.Někomu se ta myšlenka líbit nemusí, ale každopádně tam je! Hlavně se kvůli tomu nehádejte, proto sem to sem nedal. Ale stejně Flammeo - DÍKY za podporu!

Tiami: každý dílo není originál. ;) má myšlenku? co myslíš tou myšlenkou? hádat se nechci, jen jsem vyjasňovalo stanovisko, tak to my rádobi yntelektuálové děláme. mimochodem kvádr má šest stěn...

Tiami
03. 11. 2003
Dát tip
Volvo: Když ti budu chtít sdělit svou myšlenku, příjdu a zařvu ti jí do ucha. Když budu chtít, abys na ni přišel sám, napíšu jí do Písmáka a zabalim do klišé (dle tvýho názoru). Taky ti chci poděkovat, žes mě obohatil o nové vědomosti. Kvádr má šest stěn? Fakt? Každý dílo nemusí být originál? Vážně? … ani šestistěnnej kvádr, ani špehování lidí nebo kontrolování informačních systému není hlavní myšlenkou tohodle dílka. A jestli myslíš že jo, tak si při tom vesele zůstaň…Já svý myšlenky nikomu nevnucuju ;)

Ale, zlato –

Ani já nikomu nic nevnucuju. Jsem rád, že v tom se shodneme.

Ano, nemůžu najít myšlenku – a přitom ty (hlavně) za ni dáváš tip. Takže ten problém je v tom, že je tu někdo blboň.

Flammea
31. 10. 2003
Dát tip
Teď jsi mě dojal,ty rádoby intelektuále!

Flammea: Za jakou myšlenku? Za to, že by kolega chtěl sedět v Pentagonu a kontrolovat všechny informační systémy a koukat se mi do duše, postele i výfuku? Nebo snad za tu, že země je kulatá a proto pátá stěna schází nám? Nebo snad za hloupoučké rýmování? Za úžasnou vazbu přijít v zmar? Za to, že okno do duše nakonec dostane čerchmant?

Flammea
30. 10. 2003
Dát tip
volvo: mně se to prostě líbí,máš s tím nějakej problém?

Flammea
26. 10. 2003
Dát tip
Líbí,dávám tip.Hlavně za tu myšlenku!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru