Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pojď budem veselí!!!

13. 07. 2000
2
0
870
Autor
VagabunD

Pojď Kamaráde, budem veselí! Pozveme na skleničku zubatou, Že rány pálí? to se zacelí. Rozluč se se smutkem i s výplatou. Pojď sedneme si támhle k řece Styx; po práci legrace je s Cháronem. Svlékni se z víry, zahoď krucifix, obleč si úsměv - jen tak na honem. Čas pláče dá se smíchem vyplnit. Zní ti to bezcitně? ale je to tak! Opilec smíchu ztrácí smutků nit... Ráno si koupíme okurky a lák. A že ten svět zdá se být nelidský? To se jen bereme až příliš tragicky...
beznávratu
04. 04. 2003
Dát tip
žuúů, budeš VagabunDe asi docela sympaťák :-), dyž já ale dycky hned škytám i po mlíčku, no a navíc posledně, to jsem se až tolik spustil, že vycházky mám zaražený až až až do odvolání… :-). Ale esli teda tu šílu fakt necháš doma, a bude to úplně tajný, tak bych se teda i já pochlapil a snad i moh…. Na jedno zelený… a možná bude i egrace /jak říká jeden malý přítel :-)/ Jo, s tím Brnem, to máš teda pravdu jako řemen, tůhle sem tam byl, a úplně se to tam ztratil …

beznávratu
03. 04. 2003
Dát tip
šílená, nejsi pouze šílená, jsi víc než 5+1krát šílená :-)))))))))))))) ....VagabunDe, brrrrrr s kombuškou, zkoušels někdy puškvorec?

beznávratu
03. 04. 2003
Dát tip
P.S.: já být prosím tragédie

VagabunD
03. 04. 2003
Dát tip
...pušqorec?:o)))))) sem s niiiiiiiiiiiim...kolikaprocentní? ...a víš co? to máš jedno...i kdyby byl stoprocentní.......příště necháme šílku doma ....kdo má pořád poslouchat ty její přemoudřelosti......a vyrazíme si pochlapsku na jedno..jo?.....pušqoreččí....;) ono ...škyt...s ničim se to nesmí přehánět.....žeáno.....ani s médíktací...noné? :op jo....a HLAVNĚ....je to děěěěěěěěěěsně tajný.....to by jí strašně zkompromitovalo....že jedno z jejích 20 schyzofreních já je tak trochu bezdomovec, lhář, zloděj, trhan, a notorickej opilec....;) takže pššššššššš;)))))))))))) nebo mi zarazí vycházky...škyt...a to chápeš...to by byl průůůůůůůůůůůůůůšvih....jako Brno....a sám dobře víš jak je eeeeeeeeeeliký Brno;) (☼) posílá sluníčko....Šílka.....ach jo....že si nedá pokoj....no...nikdo nejsme dokonalej....

Šílená
02. 04. 2003
Dát tip

Je jaro

smích

Je Jaro

lesk

ne

není chvíle pro tvůj stesk

pod jazyk

lístek magnólie

než-li se řeka v moře vlije

pohladím vás

pomůžu vstát

čistě se dívat

neplakat


Šílená
02. 04. 2003
Dát tip

Je jaro

smích

Je Jaro

lesk

ne

není chvíle pro tvůj stesk

pod jazyk

lístek magnólie

než-li se řeka v moře vlije

pohladím vás

pomůžu vstát

čistě se dívat

neplakat


Šílená
02. 04. 2003
Dát tip

Je jaro

smích

Je Jaro

lesk

ne

není chvíle pro tvůj stesk

pod jazyk

lístek magnólie

než-li se řeka v moře vlije

pohladím vás

pomůžu vstát

čistě se dívat

neplakat


Šílená
02. 04. 2003
Dát tip

Je jaro

smích

Je Jaro

lesk

ne

není chvíle pro tvůj stesk

pod jazyk

lístek magnólie

než-li se řeka v moře vlije

pohladím vás

pomůžu vstát

čistě se dívat

neplakat


Šílená
02. 04. 2003
Dát tip

Je jaro
smích
Je jaro
lesk

ne
není chvíle pro tvůj stesk

pod jazyk
lístek magnólie

než-li se řeka v moře vlije

pohladím vás

pomůžu vstát

čistě se dívat

neplakat


VagabunD
02. 04. 2003
Dát tip
tvoje sychzofrenické vagabundské já ti odpouští že si tady zkoušíš html kód...ale jen za skleničku kombušky:P

Merle
13. 07. 2000
Dát tip
počítej se mnou kámo, nalejem si škopka do hlavy, chytnem se kolem ramen, zazpíváme tu našu, a bude nám fajn... deprase i smutěrky naházíme do popelnice, a možná, možná se najde i nějaká ta koloběžka...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru