Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odveleni do neznama

28. 10. 2003
2
0
1439
Autor
Smile

Pozorovani vlocek,ktere pomalu viri do sebe...

 


Smile
09. 11. 2003
Dát tip
lidicky,dik za kritiku i za pochvalu,ale prece jenom,vylepsovat budu dalsi dilka,nemuzu upravovat neco uz napsane uz z toho pocitu,protoze i kdyz je to spatne,bylo to z myho momentalniho pocitu,bylo to zachyceni okamziku,a jakykoliv dalsi upravy mi pripadaji nucene a umele...ale lepsi postupy aplikuji nekdy priste:)

Seregil
04. 11. 2003
Dát tip
Smile... takže co se týče rýmů...kulhá tam rytmus, rým sebe - nebe je otřepaný.... ale jinak nemám co bych dodal... reb... pokusím se

Seregil
04. 11. 2003
Dát tip
Na tom něco bude reb....

Smile
31. 10. 2003
Dát tip
Seregil:Dik za kritiku,ted si ale muzu klast otazku,v jakem smeru presne zpracovani kulha,co je tak spatneho???At taky vim,co kde mam udelat...:)) Flammea:ani tolik neee:)Na hacky carky kaslu celkem bezne,mam to spis z emailu nez z mobilu,no jo..

Seregil
30. 10. 2003
Dát tip
Jo myšlenka dobrá, zpracování pokulhává. Ty rýmy by tam ani nemusely být...jinak dobrý...

Smile
28. 10. 2003
Dát tip
Prvni pokus,jeste par takovych prvnich pokusu a treba se casem k necemu doberu..:)Jsem v pokuseni co napisu smazat,protoze se mi to nelibi,ale radeji pockam,az neco reknou ostatni:)))

Nápad je to zajímavý. Trošku jsem nepochytila ty rýmy, ale jinak fajn.

Smile
28. 10. 2003
Dát tip
dobre,takze ja to radsi presoupnu do nerymovane poezie...:))

Flammea
28. 10. 2003
Dát tip
Je vidět,že jsme opravdu zajatci mobilů:)Čárky a háčky už se dneska nenosí:)Ale jinak je to celkem pěkné!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru