Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jsi jen chlap...

25. 05. 1999
0
0
1626
Autor
Hannah

Jsi jen chlap... Chápu, že jsi jen chlap, o postel stojíš, když ti ji nabízím, náhle se bojíš... O lásku nestojíš, já na ni nevěřím, když ji však nabídnu, ty běžíš ke dveřím Přátelství nechceš, máš ho dost jinde; když se však nehlásím, ptáš se - kdy přinde...?
Špuntík
19. 08. 1999
Dát tip
No, zvláštní, velmi zvláštní, nevím, zda z tebe mluví vlastní zkušenosti, ale hrubě bych s tebou nesouhlasil, chtěl bych tu napsat hodně osobní komentář, ale to nemůžu.

Hannah
19. 08. 1999
Dát tip
Špuntík : A proč bys nemohl napsat hodně osobní komentář? Co ti v tom brání?

novacek
31. 05. 1999
Dát tip
Až budeš sama jak mušle v moři
pak můžeš zkusit taky prožít
co cítí muž když je jen chlap
pak o tom napiš - jenom pak
Až budeš sama jak v nebi slunce
jak zajíc v houští, jak kapr v tůňce
až k ránu nebudeš moci už dospat
pak zkus ten pocit tak nějak popsat
A když ti v hrudi srdce se zmítá
jak kočka chycená a přitom bitá
potom zkus napsat hned vedle jména
v ženě je muž a v muži je žena

Print
29. 05. 1999
Dát tip
Je právě skvělý - a to, ať chceš nebo ne, že v každém muži je kousek ženy a v každý ženě, kousek muže... Proto se nikdy nudit nemůžem!:-)

Nebyla by na světě strašná nuda, kdybychom nebyli "jen" muzi a nebyli "jen" zenami???

Merle
26. 05. 1999
Dát tip
Kdybyste to vy s náma, a my s váma, měly snadný holky, kde by pak byla romantika? Nebylo by nad čím unyle vzdychat, nepsala by se slova o rozervaných srdcích a růžích s trny. Svět by přišel o básníky.

Gity
26. 05. 1999
Dát tip
Merle, za tva slova diky

Print
25. 05. 1999
Dát tip
Kdy přinde? Nevím, kdy přijde... K tomu jsou zapotřebí dva, pokud jeden z nich nezdrhne...

djPes
25. 05. 1999
Dát tip
nestojím o postel
nestojím o lásku
hlavně když posnídám
ostravskou klobásku

ViNiL
25. 05. 1999
Dát tip
anebo by stačil i normální buřt.

Ale nebral bych to tak tragicky. Myslím, že občas existují i hrdinští `jen chlapové'.

Petr
25. 05. 1999
Dát tip
Stojím o postel, stojím o lásku, kdy mám přijít? :)

B.Ezejmenij
25. 05. 1999
Dát tip
Sem JEN "chlap" . Jsi JEN žena. Jsme JEN lidé. Nestačí to ? Jak komu. Mě ne.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru