Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

moje nevyslovené

13. 07. 2000
7
0
2476
Autor
Verita

Moje nevyslovené lásky vás nemiluji proto abych plakala nad svojí ošklivostí na špinavých dlaždičkách rezavých vodou s hlavou na umyvadle jak na popravčím špalku na kolenou já se neschovám v temných vodách jako Paní z Jezera ta která vychovala Lancelota odkud k Cuchulainovi přišel šedák z Jezera druhý kůň do zápřeže jeho vozu hned vedle vraníka královny Mach moje nevyslovené lásky mám pro vás jen slzy vzteku září 1997
vero
12. 04. 2002
Dát tip
oslovilo :o) ako vždy *

C_Kurtz
21. 11. 2001
Dát tip
mohla bys je taky postinat Excaliburem..nevysloveny lasky by pocitam ani nestacily vzdechnout

AZALIN
22. 07. 2001
Dát tip
... *** ...

Skleboun
17. 06. 2001
Dát tip
ja to CHAPU.... asi az moc dobre .)) vazne si zajimave divča. Jo, jó... tip (asi te celou otipuju, ale nebude to moje vina... ani tvoje :)) vina urcite ne! :)))

Matyjustin
14. 05. 2001
Dát tip
jasně!!! - tip

Mikeš
04. 04. 2001
Dát tip
Jemny, nic si z toho nedelej, ani ja jsem necetl, pochopim jedine az nam to tady nekdo vysvetli, sim, sim..

Jemný
17. 03. 2001
Dát tip
Postavy o kterých píšeš jsou určitě z nějaké knížky, kterou jsem nečetl - takže vlastně ani nechápu pointu ... Sorry

Biri
14. 03. 2001
Dát tip
Ošklivost při takových básních.... nevím nevím připadáš mi jako slunce nad hladinou kde žije Paní z Jezera

Vyjan
05. 03. 2001
Dát tip
Nehledíš moc často zrcadla, Verito?

Albireo
26. 02. 2001
Dát tip
Verito, tohle je krásné. (*) Zkus si přečíst moji Tajemnost; psal jsem ji sice pro jinou, ale jako by to bylo i pro Tebe.

Albireo
26. 02. 2001
Dát tip
Sorry, ten odkaz byl chybný. Tady je (snad) správně.

Albireo
26. 02. 2001
Dát tip
Ježíšmarjá, to není možný. Najdi si to, prosím Tě, u mne podle názvu.

sheva
21. 02. 2001
Dát tip
Já na své Lásky vzpomínám rád prožil jsem s nimi krásné chvíle a to je krásné.

proto
08. 11. 2000
Dát tip
vím že mě nemiluješ (2.řádek), ale ne že budeš kvůli mně ronit slzy, i kdyby to byly ty licenční, četl jsem ostatní díla, a je vidět, že sebevědomí ti nechybí (nepřebývá ?)

Laďa
20. 10. 2000
Dát tip
Rozumím tomu tak, že říkáš: Nebudu se uzavírat a stranit, nejsem sama jen proto, abych se mohla litovat a vyžívat se v tom, jak mnozí.... ale jsem naštvaná, tak něco na tom asi bude. Jen vědět co a jak.

CZlovek
25. 08. 2000
Dát tip
Asi máš pravdu... Zkus si přečíst moji básničku "Ona". Je to takový "kompromis" :o)

Verita
27. 07. 2000
Dát tip
díky vám všem. ale nemyslím, že jsem na tom tak špatně, jak by se mohlo zdát :-) znáte to - básnická licence. :-)

CZlovek
13. 07. 2000
Dát tip
Proč bys měla plakat nad svou ošklivostí? Když dokážeš napsat tohle, jsi přinejmenším nádherná vnitřně!!!

Šebestová
13. 07. 2000
Dát tip
Nemohla jsem tohle minout, kdekoliv zahlédnu Macha :-)tam se něco moc fajn semele. A skutečně. Tvoje dílo, (neříkam báseň), je tak pěkné, že ho čtu potřetí. A teď ještě jednou, s brýlema.. :-)))

Klárka
13. 07. 2000
Dát tip
CZlověče a přece, když mi někdy někdo psal nějakou báseň, zřídka kdy byla o nitru, duši a jejich kráse. Prakticky vždy se snažili opěvovat vlasy, dlaně, klín, oči a případné další, čistě tělesné křivky, až bych kolikrát plakala, protože se domnívám, že je-li na mně něco pěkného, rozhodně se to nedá najít očima nebo rukama. :-)

Silvinka
13. 07. 2000
Dát tip
Verito... Ja VIEM, že si zaujímavé dievča a viem to až príliš dobre. Preto možno... nechápem prečo toto dielko. Je napísané skvele, naozaj. Ale neverím, že obdivujú len zovňajšok. A už vôbec nie, že si "ošklivá". ;o))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru