Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kouzlo vonavé tyčinky

29. 10. 2003
5
0
970
Autor
Ditka

prostě se mi to jen tak stalo

.......sedla jsem si jen tak a chtěla si přemýšlet a odpočívat.zapálím vonavou tyčinku,naleji sklenku vínka a pustím skvělou muziku.

Najednou jsem se zahleděla do kouře co vycházel z té vonavé tyčinky.V prostoru kouř vytvářel nádherný obrazce a já se do nich ponořila tak silně,že jsem přestala vnímat svět okolo,dokonce ani tu hudbu jsem nevnímala.

Sostředila jsem se na ten kouř a zjistila,že mě to moc uklidnuje a naplnuje zvláštní energií.

Ani nevím jak dlouho jsem tak seděla a dívala se do toho kouře,jen vím že tyčinka dohořela a já byla dost odpočatá.

Je to možná zvláštní,nechtěla jsem to tak...pvodně jsem chtěla relaxovat u sklenky vína a hudby,ale i tohle bylo kouzelné.

Vím,že už nikdy se to opakovat nebude,a že už nikdy,když zapálím tyčinku a budu se snažit do jejího kouře hledět,už to nikdy nebude takové,byl to ojedinělý stav.

Bylo mi moc hezky a vážím si takových chvil-není jich moc a nebo možná je,ale já je asi tak často nevnímám.


Jo, čas ubíhá a člověk si představuje, že se všecky starosti dostaly do tý hromádky popela. Tohle bych, myslim, moh.*

Kačírek
11. 01. 2004
Dát tip
kouzlo vonavé tyčinky.......kouzlo nevědomí.............to koluzlo je v nás, ne v kusu popela. :o)

diderotka
31. 10. 2003
Dát tip
Hodně mi připomínáš mě tak před sedmi lety. Užívej těhle chvil, dokud na ně máš čas a prostor. Pa, a hodně úspěchů v "úvahách":-)

Andulka
30. 10. 2003
Dát tip
mile povidani....takovych chvilich muze byt vic, zalezi jen na tobe. Zkusila si nekdy meditaci? :-)

Ditka
30. 10. 2003
Dát tip
Andulka..........nezkusila,ale moc mě to láká...něco si o tom kusím zjistit..

Fenne
29. 10. 2003
Dát tip
máš pravdu. tip

Dero
29. 10. 2003
Dát tip
Za maličkosti universa ... ***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru