Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Krmivec

Výběr: Jehehedaktor
30. 10. 2003
16
0
2475
Autor
Křídlo

 

hubený pán vrací polévku

zase zpátky do hrnce

víc než nikdo není žádoucí

klonovaná opice

útočí na děti

 

na pískovišti uprostřed pouště

hraje si Jůhelák s obří olihní

hraje si, a tak ňák zapoměl na cosi

nikdo se nediví


Pixty
17. 07. 2005
Dát tip
Zajimave!

jhhmn: juhele je je len slaby odvar povodnej detskej slovenskej tvorby od matelka cez ratafaka palchtu, prasiatko kvik az po kuka, puka a normu puknutu. ak nie je idol tvojho detstva patricia jarjabkova, chod sa vysrat ;)

lady1kazoo
17. 03. 2005
Dát tip
na pieskovisku uprostred puste... to je zaujimave, inak je to divne

houmles
26. 04. 2004
Dát tip
olihen.. olihen... to uz jsem nekde.. sakra! propadl jsem peklu!

Elyn
23. 01. 2004
Dát tip
...to není milé, to je smutné. Ne snad formou ale obsahem víc než nikdo není žádoucí

Jeheheman
27. 11. 2003
Dát tip
Milá Milly, pakliže jsi měla Jů a Hele ráda, je pro tebe klub Jůheláků jedinou správnou volbou, vstup a budeme tě tam mít rádi. Já i nekonformí Vissel s Křídletem a snad i ten náš obhroublý, ale v jádru srdce, nebo snad spíš v jádru toho jádra srdce dobrák Zaprděnec. V tvorbě Ti skutečně nebude nikdo nařizovat o čem psát, Jůheláka v díle máme v celém klubu konec konců zatím jen jednoho:o)

Milly
26. 11. 2003
Dát tip
Mně se to nelíbí-já měla Jů a Hele vždycky moc ráda a tohle mi k nim nesedí...

já jsem Ti nedal kritiku? tohle jsem přece už taky četl a moc se mi to líbilo!! - první část bezpochyby, druhá s... ale malou, malinkou:-)) | tip

hippiesanda
04. 11. 2003
Dát tip
hmmm... dobře že to říkáš, ale stejně jsme to poznali...

Křídlo
03. 11. 2003
Dát tip
Rowenna: Máš pravdu, bylo to psáno pouze za účelem dosažení laciného efektu, jsou to pouze vypíchnuté věty z nesmyslna, které postrádají hlubšího smyslu.

Andulka
30. 10. 2003
Dát tip
:-) mile

blondýna
30. 10. 2003
Dát tip
tak ňák milé, jak řekla Andulka:-)

návrat oživlých Jůhláků

Bizkitfreak
30. 10. 2003
Dát tip
Poprvé nejsem znechucen z písmáku, přečetl jsem 3 díla a všechny tipoval!!! Zdá se mi, že písmák spěje k lepšímu konci a tohle je... Dobré ať se dívám jak se dívám níkde žádné klišé.... :)

Rozervanec
30. 10. 2003
Dát tip
* ..i kdyz nevim proc...:c)

3/5 Jůhelák...

Delphy
30. 10. 2003
Dát tip
první dba verše a Jůhelák se mi hodně líbí :-))

Rowenna
30. 10. 2003
Dát tip
Jsem úplně pitomá, když hledám nějaký přesah, nějakou zprávu, která je v tomhle zašifrovaná? Nevím. Obrazy bez toho, aby mě oslovily. Hříčky pro nic. :-)

Jeheheman
30. 10. 2003
Dát tip
Absolutně elesdiová prdel, hříčky ve kterých se dá hodiny bloudit s banánem v ruce a které dalece přesahují všeopičí prdelno, byť plné písku. Byl jsem skvěle nakrmen! ...Samozřejmě s obrovským tipem!!!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru