Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Važme si času (života)

29. 10. 2003
4
0
787
Autor
J_M_H

Jsem tu novej... no nějaký delší věci mám rozpracovaný (to víte, dopsal bych to najednou, ale píšu, zazvoní telefon a při zvednutí mě můza bací po hlavě a naštvaně odejde) :-)), tak sem dávám aspoň krátkej citát na úvod...

„Čas, po který zde můžeme být je velice krátký, proto si ho važme a nikdy nepromarněme ani jeden den z času, který zde můžete být, protože i když každý z nás říká, že má času spoustu, tak chvíli před tím, než má jeho čas skončit, by dal všechno na světě za malou chvilku navíc!“

                                                                                                                      J.M.H.


Empty
22. 08. 2004
Dát tip
já už takovejch dnů provařil, že je mi hanba:-/ Nicméně nyní jsem od tebe přečet už vše a zodpovědně můžu říct, že mě od tebe neoslovilo ale vůbec nic:-((

No budiž. Jen jedna chybinka, schválně jestli ji najdeš: "... nepromarněme ani jeden den z času, který zde můžete ..."

Andulka
10. 11. 2003
Dát tip
souhlas s tebou i rozervancem. Taky se snazim zit kazdy den jako kdyby to byl ten posledni, obcas na to zapomenu, a tak zacinam znova a znova...:-)

Schwalbe
30. 10. 2003
Dát tip
Souhlasím. Akorát by mně zajímalo, co je myšleno tím - nepromarnit ani jeden den. Neboť názory na to mohou být různé.

J_M_H
30. 10. 2003
Dát tip
to Schwalbe: To záleží na tom, co je pro každého v životě důležité... Nepromarňěný den je takový, který by jsi po jeho zkončení, nechtěl nikdy nijak změnit...

Adam_G
30. 10. 2003
Dát tip
J_M_H Souhlasím s Tebou a dávám tip za slova pravdy. Díky.

Rozervanec
30. 10. 2003
Dát tip
je skoda ze takovehle veci nejsou samozrejme a musime se je ucit poznavat-zit....par let to zkousim...a s mensimi ci vetsimi uspechy se to dari...ale kazdy pokus se pocita a vazne to stoji ta to..:c)))))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru