Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nevím

25. 05. 1999
0
0
1499
Autor
Hannah

Láska se dělením násobí přátelstvím svět se ozdobí Přátelství, láska...kdo to ví proč jen jsme stále takoví... Hlavus´ mi zamotal, tobě snad já co si teď počnu, kdo mi co dá stále víc chybí někdo, co rád mě má stále víc cítím se být tak samotná Nevím co cítit teď mám nevím co ještě ti dám nevím co cítíš ty sám vím jen, že padá mi chrám...
kačka
13. 09. 1999
Dát tip
Samota - chrám, to mi nesedí. V chrámu přece nejsi sama. Podle mě jsou tam na tebe TŘI v jednom. A když vezmu v úvahu, že v Něm je plnost radosti, tak si občas dojdu pro tu svoji trošku.
Sdílená bolest je menší, taky často nevím.

aluj
31. 05. 1999
Dát tip
Kazdy z nas je svym zpusobem sam a snazi se ze sve samoty uniknout - nekdy se mu to na chvili i povede.

novacek
31. 05. 1999
Dát tip
Být sám je hrozně těžké
snad pochopíš to až přijdou deště
sedíš sám v zamčeném pokoji
...

Print
29. 05. 1999
Dát tip
Když umřít a když padnutím něčeho na mě - pak chrámem! Je to stylový a čistý!!:-)))

Gity
29. 05. 1999
Dát tip
Kdo vi co je to samota ve dvou, ten tomu musí porozumět.

Nesmíš dovolit aby se tvá samota proměnila v chrám, který se pak na tebe zřítí. Samoty se zbav co nejrychleji, protože to bude čím dál těžší...

NICO
27. 05. 1999
Dát tip
I o samotu se muzes podelit, kdyz sem si to precetl, uz vim ze nejsem sam, ze je taky nekdo tak sam jako ja...takze vlastne nejsme sami?

Print
25. 05. 1999
Dát tip
Jen se pěkně nauč být samotná! To je ta jediná samota - jediný chrám, co ti nepadne na hlavu! A když, tak tě aspoň nezabije!

Hannah
25. 05. 1999
Dát tip
Omyl, příteli v samotě, samota je jen jedinná věc, která tě nikdy neopustí. Pokud se stane chrámem, padne ti na hlavu s dvojnásobnou silou.

Print
25. 05. 1999
Dát tip
Omyl, přítelkyně: jednou poznáš, co je lepší, aby ti padalo na hlavu...

ViNiL
25. 05. 1999
Dát tip
No já jsem někde slyšel, že samota není špatná... ale musej na ni bejt alespoň dva.

Print
25. 05. 1999
Dát tip
Vinilku!:-) Sbírej síly za dva! Vřele doporučuju!:-)

B.Ezejmenij
25. 05. 1999
Dát tip
zaujal mě první verš. Ten sem kdysi napsal taky. Pamětníci doloží. Máš podobné myšlenky.
VELMI PODOBNÉ.
(To Tě nehanim)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru