Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Blondýnka a James Bond

30. 10. 2003
0
0
2007
Autor
bublifuk

Příde James Bond do baru a vidi tam krásnou blondýnu tak si k ní přisedne, sexuchtivě se na ni podívá a říká 'Bond, James Bond' blondýnka se na něj otráveně ohlídne a odpoví 'Off, Fuck off'
Kytí, já měl PHoPHr, promiň....

No, jeden aby aj po Vás chodil a kontroloval estli vůbec dodržujete pravidla....:-)) Omluva přijata, no... :-)

Však choď.... :)

Si myslíš, že tak nějak mám tolik času... a nejsem žádná raketa, bych vám furt chodila za zadkem.... :-)

Ne? A proč ti tam u vás říkají "bumajzle", áha? :)))))

u nás? Kdo? sis spletl.... tsch.... sem uražena....a budu i naštvaná..... a pak budu vzteklá a pak Tě zbijuuuu.... tak... :-)) a navíc ani nevím co to je

Ty nevíš, co je to "bumajzle"? No, taková ta.... raketa, silvestrovská... :)

nesnáším počešťování ruských výrazů.... sedájtěs... :-))) si zlej dneska na mě, Ti to oplatím dobrotou broučane.. :-))

Bumajzle není počeštěný rusismus, to říkal už Rumcajs!!!

já taky neříkám, že je to počeštěnej rusismus.... chjo....

Pifto, a co tak říct důvody, co? :-)) To pěkně vodbýváš..... klub - emnice a Doplňuji, že důvody pro zařazení jsou vysvětleny zde, v Etickém kodexu klubu.

Ighor
23. 12. 2003
Dát tip
ale nekecá

bublifuk
18. 12. 2003
Dát tip
Neřekl bych. Ten šmejd sem napsal, že sem to vopsal, ale kecá!!!

Kritizátor
04. 11. 2003
Dát tip
Ano, ano... Také se mi zdá že Ighor a Bublifuk jsou si velice podobní...

Ighor
31. 10. 2003
Dát tip
Dobrý, až na to, žes to pěkně vošlehl y jedný stránky. Když sem si to přečet, napadlo mě, že už sem to někde četl a těď už vim, že to bylo na vtipy.quick.cz . To sem tě dostal co?

skocdopole
31. 10. 2003
Dát tip
Mate trochu podobný styl, že? Ty a Ighor.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru