Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Horor (Memento)

02. 11. 2003
4
0
820
Autor
Domeček

Horor (Memento)

 

Tak jsem se zabila. Proto jsem teď v pekle. Prožívám snad horší deprese, než tomu bylo za života. Řeším to stejně. Zabíjím se. Tu spáchám harakiri, tu se oběsím. Ale očekávaná úleva se nedostavuje. Naopak rány po nožích bolí a mně se zdá, že se i špatně hojí. V pekle nefunguje modlitba - Bůh je daleko. Nemohu se vrátit do života a varovat potencionální sebevrahy: "Nedělejte to! Nestojí to za to! Nedosáhnete klidu, jaký si přejete mít. Dosáhnete jen zhoršení podmínek a neustálého řešení problémů. horších, než za života. A ty se budete snažit vyřešit jediným způsobem, na který jste zvyklí - sebevraždou. Ale lze mrtvého zabít? Ne! Způsobíte si jen rány a popáleniny. Budete v neustálé bolesti a ta nepřestane, protože ji budete řešit další bolestí. Ta řešení, jaká se vám nabízela za života (terapie, modlitba), tady - v pekle - nefungují."


_kxk
03. 12. 2003
Dát tip
Pěknýý. T TI TIP!

_kxk
03. 12. 2003
Dát tip
Pěknýý. T TI TIP!

Domeček
09. 11. 2003
Dát tip
U mně se depka vyskytuje jen když marodím a nemám vycházky.

Jazžov
08. 11. 2003
Dát tip
Depka se u mojí maličkosti nejspíš nevyskytuje z důvodu jízdy na kole. Nádherně to vyčistí hlavu. Fakt.

Domeček
07. 11. 2003
Dát tip
To jsem si taky myslela. Ale když jsem to nabídla v blázinci, řekli mi, že by to někdo mohl vzít jako návod k sebevraždě. A já myslela, že jsem konečně vynalezla lék proti sebevraždám.

Zina
04. 11. 2003
Dát tip
Já osobně si myslím, že je to celkem dobrý. Možná kdyby si to někdo přečetl dřív, mohl by si ještě rozmyslet,jak se valstně rozhodne...

studanka
04. 11. 2003
Dát tip
*

Seregil
04. 11. 2003
Dát tip
Hergot...... síla

Chick
02. 11. 2003
Dát tip
no....tak tohle musim nekolika kamaratkam dat precist...mas u me TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru