Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pravdivý příběh

01. 11. 2003
3
0
558
Autor
sokol

Včera sem potkal velkou růžovou verlybu a řekla mi tenhle příběh.

Tento příběh se stal
----------------------------------
Dnes bych vám ctěl vyprávět o příběhu, který se stal. Je to příběh o chlapci který byl úplně normální asi jako TY!!!(Jestli to čte nějaká holka, tak sorry). Ten chlapec bydlel se svojí matkou u babičky, protože jeho otec je vyhnal, protože se dozvěděl, že jeho žena(chlapcova matka)ho podvádí to, ale nebyla pravda, takže by u babičky vůbec neměli být. Babička byla docela chudák, protože měla doma už tak málo místa a teď se tam nasrali ještě oni. Ale alespoň měla společnost, protože od té doby co jí zemřel muž(chlapcovo dědeček)tak byla pořád sama. V krámě naproti měli otevřeno do 18:00. Babičky druhá dcera(chlapcovo teta)měla hezkou dceru(chlapcovo sestřenice)tak hezkou, že s ní chtěl chlapec chodit, ale to nešlo, protože byli prostě příbuzný. A to by v této rodině nebylo poprvé. Chlapcovo otec se totiž narodil sestře a bratrovi, což byli děti chlapcovo pradědečka z otcovy strany. A ten pradědeček taky něco zažil! Byl v obou světových válkách a zabil přesně 65 fašistických fašistů. Po válce se oženil a poté měl dvě děti. A to byli právě rodiče chlapcova otce. Tito chlapcovo otce rodiče měli líbánky v Moskvě, kde se jim moc líbilo, nejvíc rudé náměstí, které není vůbec rudé. Ale to záleží na tom jaká červená se dá nazvat jako rudá. Červená barva má něco přes 100 odstínů a jen pár z nich lze nazvat jako rudá barva. Každopádně červená je velice zajímavá barva. Červené je skoro vše dokonce i krev! A to je hodně důležitá tekutina v lidském těle, tuto tekutinu pumpuje sval, který se nazývá srdce. A schválně když někomu řeknete, aby nakreslil srdce, jakou ho nakreslí barvou? ČERVENOU. A to je už co říct červená barva je hodně rozšířená. Ale to jsme úplně odskočili od tématu. V tom krámu jak tam mají otevřeno do 18:00 prodávali velice levně prací prášek Azurit. No to je takový ten u kterého se v reklamě objevuje králíček Azurit. A ten už nemá červenou barvu, ale modrou. A to je taky velice rozšířená barva. Jen se někdy podívejte na nebe! No a ten prací prášek velice dobře pral zažranou špínu z kolen chlapcovy babičky, která byla špinavá ze zahrádky o kterou se velice dobře starala. Pěstovala zde taky dvě růže, červenou a modrou. Kdyby pěstovala i bílou růži tak by měla všechny barvy, které se vyskytují na české státní vlajce. Ale bílá růže se velice špatně shání. U nás jí můžete dostat jen ve specializovaném obchodě v Brně. Tam se ale babička ještě nikdy nedostala, páč je to pekelně daleko. Bydlí totiž ve městě Aš což je nejzápadnější české město a to musíte uznat, že do Brna je to pekelně daleko. Manžel babičky(chlapcovo dědeček)už pro bílou růži jel, ale po cestě umřel. Škoda. Zrazilo ho auto značky škoda 105, což je auto české výroby. Tyto auta se vyrábějí v Plzni což je daleko blíž než Brno, ale neprodávají zde bílé růže. A to je asi všechno co jsem vám chtěl povědět o tomto chlapci......
Chick
07. 11. 2003
Dát tip
Je to fakt husty sokol...

sethie
02. 11. 2003
Dát tip
Tak tohle je fakt dobrý, Kuře měl pravdu....

sethie
02. 11. 2003
Dát tip
Tak tohle je fakt dobrý, Kuře měl pravdu....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru