Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chvalozpěv první

25. 05. 1999
1
0
840

Jednou jsem snil o smrti, ale teď ona sní o mně a nikdo - kromě ní - nemůže slyšet můj němý protest.
ulita
22. 02. 2001
Dát tip
tři roky jsem žila s člověkem, který mluvil o smrti a o sebevraždě permanentně. Nic moc.

vulpecula
02. 02. 2001
Dát tip
Hanah:-) hezoulinké:-) Mnato, první věc která mne více oslovila:-) ale se smrtí už sem nějaký čas smířená. A budu se snažit se na ni usmívat...

Silvinka
18. 01. 2001
Dát tip
Smrť je tak strašná práve preto, že ju nepoznáme. Až ju raz spoznáme, určite nám nepríde natoľko desivá, tak prečo sa báť dopredu? Tiež súhlasím s Bezíkom, smrť je len ďaľšia brána a je lepšie o nej snívať ako sa jej báť.

Hannah
26. 05. 1999
Dát tip
Neumírejte, jste v pořadí...
a když náhodou něco neladí
tak změńte prostředí a lidi
ať nepřátelé vidí
že ještě stále sílu máte žít
jen vytrvat a stále chtít...

Tom
26. 05. 1999
Dát tip
treba je smrt docela mila a roztomila holka, kterou vsichni nechapeme

B.Ezejmenij : Je docela mozne, ze Smrt je branou, pak ale zustava jedna otazka, sice 'kam ?'
Tom : Obavam se, ze az ji budeme vsichni chapat, budeme uz taky vsichni po ni. Totiz po smrti.

Print
25. 05. 1999
Dát tip
Neprotestuj, smiř se s ní - i když, obojí vyjde na stejno...

B.Ezejmenij
25. 05. 1999
Dát tip
Pořád sním o smrti.Pro mě je ale branou, ne slepou ulicí... asi je nemožné Vás pochopit. Přesto se budu snažit.
Idea perfektní.

Jákob
25. 05. 1999
Dát tip
Jsem na tom jako přítel B.Ezejmenij, tak si z toho hlavu nedělám ..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru