Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kmín

02. 11. 2003
0
0
1491
Autor
Tristram

ehm:)

Maminka a tatínek, nedali nám na kmínek,

teď brambory špatně trávím, jestli já se neotrávím..


Tristram
08. 12. 2003
Dát tip
kočička:to je speciální recept:)) áda: a docela chápu proč asi:)

Tak jo..debata o kmínu v bramoborách!:o))

Áda116
14. 11. 2003
Dát tip
Promin, ale tohle se mi nelíbí, není nad upřímnost.

Tristram
14. 11. 2003
Dát tip
ADA: vždyť jo, díky:) to jsem chtěl slyšet, je to totiž blbost:)

ehm :)

Dero
02. 11. 2003
Dát tip
ehm :) Jsi si naprosto jistý tou hlubší kritikou ... ? :))

Tristram
02. 11. 2003
Dát tip
no jasně:)) dejte mi nafrak:o))

Dero
02. 11. 2003
Dát tip
Co mě nejvíc otrávilo, bylo to patkový monospace písmo, od pohledu Courier New ... :)))) A máš to ... tvrdě a nekompromisně. :))))

Tristram
02. 11. 2003
Dát tip
díky:o)) budu používat garamond :oP

Mno, já si myslím, že se brambory dají jíst i bez kmínu...babička na ně dává (teď si nevzpomenu, dyžtak ještě písnu) a tím chci říct, že se neotrávíš, pokud jsou solené a nepřipálíš je :) Jsem si nevšimla hlubší kritiky, to bych napsala víc, než skromné "ehm". Jenže víc k tomu nemám co říci.. ;)...jako blbůstku beru. :-)

Dero
02. 11. 2003
Dát tip
... ale ten myslím není standardní součástí woken ... ? :))

Ale Dero, to bylo moc tvrdý...náhodou to písmo dobrý, ale ta barva... :)

Dero
02. 11. 2003
Dát tip
Ale worry, to bylo moc tvrdý ... ta barva je super ... mám na chatu taky takovou ... :))

Dero, ta barva tomu prostě nesedí...nejdřív jsem četla místo "kmínek" kamínek a pak jsem zjistila, že je to všechno v barvě - je mdlá na to, že tu Tristram z brambor bude otrávený, nemyslíš? :)

Dero
02. 11. 2003
Dát tip
Mdlá ... ? To by sis představovala křiklavě zelenou na růžovém pozadí ... ? :)))

Tristram
02. 11. 2003
Dát tip
:o)není součástí standartní instalace :) právě proto, checht:) mám v něm i stránky:)) pak to vypadá děsně, to je pak legrace:) máte pravdu,..barva a písmo je děs :oP

Dero, kdybych dala průchod své fantazii...proč ne? .) Tristrame, to je velká sebekritika... A vzpomněla jsem si, babička dává na brambory libeček - snad (?)

Tristram
02. 11. 2003
Dát tip
ano, myslím že libeček se tam dává taky, ale tam kde tohle vařili, tam neroste:) já vím, ale na druhou stranu, se nemůžu přeceňovat..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru