Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Activ

04. 11. 2003
2
0
2191
Autor
_kxk

No commento....:o)

Activ?

 

"Nejdeš ven?"

"Ne nemůžu, musím dohrát misi!"

     Tak takhle to nebylo kdysi...

          Nebylo počítačů

           a dalších času žroutů...

                 Sport? A aktivně?

                Kdepak, to radši v televizi.

            Lidi, vždyť je to tak krásný...

       Proběhnout se po přírodě...(možná se i někdo najde...možná)

     Zakopat si fotbálek....(pokud bude ovšem s kým)  

  =Ale ne, virtuální svět je to pravý!=       


Jasanka
22. 09. 2004
Dát tip
toto sa mi velmi paci:))) hovori to za vsetko...fakt vpoho

gASK
30. 12. 2003
Dát tip
Nápad a myšlenka jsou za jedna, ty by u mně prošly všema deseti a ještě návdavkem přidám vlastnoruční litanie na toto téma. Leč zpracování je takové nijaké....fňuk...snad bude zase líp;)))

Zpracování opět pokulhává za myšlenkou. Ono je to normální - poezie slouží primárně k vyjádření pocitů. Zveršovat příběh, to taky ještě jde. Vybásnit mravoučné poselství - to je fuška - aby to neznělo jako socialistický realismus.

vojtěch
06. 12. 2003
Dát tip
dojalo mě to tak že musím dát tip.jo jo,je mi jedno že těch děl na podobný téma je hodně ale zase je jich málo na to aby si lidi uvjedomili,že život je jen jeden a času tak málo proč ho tak plejtvat....,

_kxk
06. 12. 2003
Dát tip
vojtěch: viď? a jak krátce si mladej, co?

vojtěch
06. 12. 2003
Dát tip
jo,jo dost často mi příde že i ta škola zabírá zbytečně moc času

Celebrian
26. 11. 2003
Dát tip
Je to smutný a je to tak..já sem taky často u počítače..ale spíš po večerech.Přes den se tomu snažím vyvarovat.Abych pravdu řekla vždycky si o prázdninách oddechnu, když vypadnu z Prahy od těch všech vymožeností a sem v přírodě nanejvejš s mobilem, ale ten spíš zaměňuju za poštu.Je to něco nádhernýho a dá se říct i romanrickýho.Návrat do Prahy je potom jak úder pěstí a pak sem tejden vždycky nepoužitelná ...za dílko bych tipla, kdyby to jen šlo..:-))

_kxk
26. 11. 2003
Dát tip
ne že bych já na kompíku nebyla často, ale jen večer, když nejní co dělat...;o) Proč by nešel dát tip?:o)))

KPWD
15. 11. 2003
Dát tip
diskuze jsou nutne .))))

_kxk
15. 11. 2003
Dát tip
KPWD: No o nutnosti diskuse na téma Quaka bych se mohla i hádat..:o)))

_kxk
13. 11. 2003
Dát tip
KPWD: Tady se to zvrhlo v diskusi..:o)))

ondrech
10. 11. 2003
Dát tip
What?

KPWD
09. 11. 2003
Dát tip
hehe to jako panove tu parite kvaka jo? :o)))..no jak sem mluvil o tom ze mi jedn ahra nejde tak to byl DEFRAG :o))..a uz na nej taky vite co .))..staci mi byt v tabulkach a hotovo .)

_kxk
07. 11. 2003
Dát tip
ondrech: Já vím:o) Určitě te%d máš lepčí motivaci pro běhání:o)

_kxk
06. 11. 2003
Dát tip
anonym: provokejšn?:o)))

ondrech
06. 11. 2003
Dát tip
Kláriiku, konečně něco, co je taková celosvětová pravda. Snad i ten orienťák mě bude bavit víc.

KPWD
04. 11. 2003
Dát tip
no mas recht :o) taky travim dost u kompa a to si porad rikam ze bych mel vypadnout :o) ale ted se mi nak sekla jedna hra, takze supr :)) jo a tu "mysi" si pooprav :o)

Vinki
04. 11. 2003
Dát tip
tohle vazne nepotrebuje komentar, pac pravda je proste pravda...

_kxk
04. 11. 2003
Dát tip
KPWD: Nov vidíš...:o) no prostě ze života, víš jak mě štve, že kámošir adší paří na kompu než aby šli se mnou ven?:) já sportovní blázen..:o) Za to íčko se omlouvám, a opravuju.:) Tak se běž radši proběhnout ven a netrap oči...;o)))

_kxk
04. 11. 2003
Dát tip
Vinki: Taky z tebe mluví zkušenosti, co?:o)

Vinki
04. 11. 2003
Dát tip
jj, jak jinak... jen mi je lito tech chudaku, co s tim maji problemy...

_kxk
04. 11. 2003
Dát tip
Vinki: Holt je ta třetí doba....:o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru