Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dva dny a jedna noc

03. 11. 2003
2
0
1489
Autor
OttoWolf

                   Dva dny a jedna noc

 

„Znám tě dva dny, ale mám pocit, jako bych tě znala dva roky…“

Proboha ta mařka říká takový kecy, a to je teprve osum večer – navíc nic nepila, tak to je fakt haluz. Vystupujeme na naší zastávce „U ghetta“ a procházíme Budapešťskou ulicí. Trochu se třese, cítím to, když ji držím kolem pasu a vedu si ji na barák. V průchodu se zastavuje a nechce jít dál – ani se jí nedivím, protože to je hnus jako obvykle. Cestou po schodech přemýšlím nad tím, že jestli chci svádět mladý křesťanky, tak bych měl asi bydlet jinde. Odemykám dveře – sakra, taky jsem mohl umýt nádobí. Křesťanka se vyjukaně rozhlíží po plakátech na zdech a krčí nos nad bordelem, co se všude povaluje. Přibíhá k nám kočena, kterou jsem jí slíbil ukázat. Výborně spolupracuje a tulí se k jejím mladým štěňátkům, zatím ještě s nasazenýma náhubkama krajkový podprsenky a skrytýma v boudě červený halenky. Využívám chvilky, kdy si hraje s kočkou. Zapaluju vonnou tyčinku a pouštím pomalou hudbu. Přichází za mnou do pokoje, a jako první ji zaujmou moje knížky. Probírá jednu po druhý. Nad politickýma se ušklebuje a poezii prolistovává. Sedám si za ní na zem a beru ji za ruku. Pročítá dál poezii, zatímco já jí zajíždím rukou do vlasů. Tváří se netečně, ale vidím, jak jí koutky cukají v nepatrným úsměvu. Zahajuju první útok a zkouším ji políbit. Uhnula, pak znova. Až potřetí jsem jí ukradl letmou pusu. Odkládá knížku a vyčítavě se mi dívá do očí. Nasazuju „zkoumavej“ pohled a ona hned klopí oči – nevydržela, jako vždycky. „Ty chceš abych se neovládala, že jo?“ Šeptá zrychleně. Ke vzrušení jí stačí málo, ale jde op to vystihnout tu správnou situaci k frontovýmu útoku. Zkouším další polibek, ale znova uhýbá. Tak tohle ne kočičko, proto jsem tě sem netahal. Chytám ji za její hustý, černý, kudrnatý vlasy a prudce ji tlačím na svou postel. Slabě zasténala – trochu bolestí a ještě víc vzrušením. Prudce jí cukám s hlavou a přisávám se na její krk. Snaží se bránit, ale odstrkuju jí ruce a přiléhám ještě těsněji na její mladý, pružný tělo. Teď už dýchá přerývaně a přestává se bránit. Tak teď to jen moc neuspěchat, ať se nelekne. Divoká francouzská komunikace našich jazyků se stává čím dál intenzivnější a mě už jsou pěkně těsný kalhoty. Zajíždím rukou zkusmo pod její blůzku, ale strhává mi ji zpátky. Tak jinak – prudce jí tlačím ruku mezi stehna, schovaný v upnutých džínách. Překvapeně vykřikne a chce mi dát ruku pryč, ale nakonec si to rozmýšlí. Mám vyhráno. Rozepínám zip a nedočkavě z ní stahuju rifle. Proboha ona má růžový kalhotky s medvídkem! Na vteřinku se zarážím – skoro mě to dojalo. Ona se taky najednou zabrzdila. Neváhám a zajíždím rychle pod kalhotky. Je krásně vlhká, paráda. Prudkej průnik prostředníčkem a zároveň s ním její výkřik. Bolest i roskoš dohromady. Na něco jsem narazil – to snad ne! Že by si to nikdy nedělala ani sama?! Vypadá to tak. Celým tělem jí procházejí prudký záchvěvy – až mě ze sebe shodila a prst mi vyklouzl z jejího lůna lásky /hroznej obrat co?/. Prudce oddychuje a kouše se do rtu. Teče jí z něj pramínek krve, prokousla si ho, ale vůbec to nevnímá. Rychle ze sebe strhávám hadry a vyhrnuju jí blůzku, abych štěňátka osvobodil ze sevření košíčků podprsenky. Má je akorát – pěkně tvarovaný a pevný. Kalhotky jdou rychle dolů. Smůla Méďo, tohle panenství už neohlídáš kámo. Kloužu do ní pomalu a s citem – pro začátek není od věci trocha něhy, že. Sykla bolestí, ale hned se začíná poddávat. Je panensky těsná. Orgasmus ji ovládl během několika vteřin. Mě taky. Hmm tak tohle byla fakt rychlovka. Utírám jí tričkem svoje rozlitý dětičky, zatímco se její – teď už ne dívčí, ale ženský tělo chvěje v posledních záchvěvech. Nabírám dech a jdu do ní znova. Podruhý už si to víc vychutnávám. Hraju si s jejím tělem, který je jako hudební nástroj – zkouším erotogenní zóny, hnětu ji a tavím, modeluju ji jako plastelínu, je úžasně poddajná, paráda.

Další horký dětičky se rozlívají po jejím těle, který je znova v moci žhavýho orgastickýho stavu. To snad ne, ona při tom křičí, že mě miluje. Musím si dávat pozor, ať se nesměju, i když by to v tomhle stavu stejně asi nevnímala. Sedám si a zapaluju cigáro. Zvoní mi telefon. Simona – no jasně…neberu ho, na to teď fakt nemám.

Křesťanka se slastně protahuje a pořád dokola šeptá, že mě miluje. To víš, že jo zlato. Pomalu se oblíká, prej jde ráno do práce. Hmm Samaritánka, jde pečovat o důchodce, jak milý. Odchází. Poslední polibek ve dveřích. Zítra odjíždí domů – 100 kiláků není zas tak daleko ne? Jak kdy a jak na co… I když nebylo to špatný a těch 100 kiláků by se možná dalo přetrpět. Nebo taky možná ne.

Ahoj zlato, ahoj lásko. Přijedeš? Přijedu. Určitě? Určitě. Miluješ mě? To víš, že jo miláčku. Tak ahoj… Ahoj. Dveře klaply a mezi stěnama bytu je ještě cítit pach čerstvý krve, z fleku na bílým prostěradle. Otvírám si pivko a zapaluju druhý cigáro. No – za dva dny snahy to stálo. Každopádně už jsem měl lepší.

Ale i horší, tak co.

Krávo.


Sq´adrina
18. 12. 2003
Dát tip
Já vlastně nemám proč kopat, když se nad tím tak zamyslím. Ale někdo možná....

OttoWolf
17. 12. 2003
Dát tip
Klidně si kopni

SQADRI, vyser se na to! Kopání do mrtvol nemá smysl. Je to definitivně pryč. btw - ty nejsi kurva.

OttoWolf
11. 12. 2003
Dát tip
Klidně mi tady tu sbírku udělej, já na vánoce seru...nikdo o sobě nemůže říct, že není kurva - nikdy v životě jsi někoho nezklamala, nebo neudělala nějakej podraz? Tak to jsi svatá...a navíc svatí byli stejně možná ještě větší kurvy, než všichni ostatní, že :-) Jo a co znamená to DOST? Nechceš mi o tom nepsat něco podrobnějšího na mail? To mě fakt zajímá :-))

Sq´adrina
09. 12. 2003
Dát tip
O tvý citlivosti a chápavosti jsem toho slyšela DOST! Ale zmatek v pojmech je u tebe normální stav. Nechci ti tady udělat předvánoční sbírku vulgarismů a tak raději jdu. Lucky: Kdo není? Já nejsem. A hrdinka týhle povídky taky ne.

OttoWolf
06. 12. 2003
Dát tip
System: Rád si přečtu něco od tebe jedničko. Squadri: Na zastávku U ghetta bys stejně nemohla už přijet - měli jsme doma menší policejní razii a jsme vystěhovaní - bohužel. Jo a nesuď člověka jen podle toho jak a co píše - já jsem náhodou neobyčejně milý, citlivý a chápavý :-)

katugiro
30. 11. 2003
Dát tip
čte se svižně, ale nevím, jaké by to bylo bez toho pornografického tématu...

Otto otto zase sračka, ale snad jako vždycky. Udržuješ si svou hodnotu v dnešní proměnlivé době a to se taky cenní.Stále máš 0....nulo

Sq´adrina
26. 11. 2003
Dát tip
Ciao SystemeOfSlaves! Dávám ti TIP za kritiky. Je v tom vtip. Yoss: Jestli já nechci říct něco tobě? Myslím, že první na řadě jsi ty :-)

Yossaryan
21. 11. 2003
Dát tip
Sqadri: S tou čárkou se mi to náhodou líbí víc. No, pořád lepší, než kdyby ti někdo předělal PIN na mobilu, nebo tak. Ale jak to myslíš s tou zastávkou u ghetta a tak. Nechceš mi fakt něco říct?

Sq´adrina
19. 11. 2003
Dát tip
Literárně je to sračka, stejně jako ty lidsky. Jsem vážně ráda, že jsem na zastávku u ghetta nikdy nepřijela.

Andulka
04. 11. 2003
Dát tip
vadi tomu ten typ pisma, hure se to cte.... Jinak povidka je napsana skvele!...obsah nehodnoti, je, bohuzel, ze zivota...:-)**

3/5+T souhlasím, naspáno je to dobře, až na pár míst který jsou už takový moc profláklý...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru