Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzpomínky

06. 11. 2003
0
0
526
Autor
Kalybr

VZPOMÍNKY

 

 

1.             Oheň už pohasnul, slunce šlo už dávno spát.

Myšlenka na lásku Ti nechce pokoje dát.

Slzy co stékají dají Ti novou tvář.

Bolest a odcizení v srdci zůstal jen chlad.

Podléháš žáru noci a hledáš sama sebe.

V bludišti bez pomoci najdeš jen černé nebe.

Bolest a odcizení procitá z nenadání

Jen víra sama v sebe dokáže odhodlání.

 

Ref.:        Vzpomínáš na všechno co se stalo

Vzpomínáš nebylo toho málo

Vzpomínáš jak to v srdci hřálo

Vzpomínáš jak tě to potom vzalo

 

2.             Sny,  co se k ránu ztratí,

Drží Tě nad hadinou

Jednou Ti všechno splatím

Vzneseš se nad krajinou.

City,  co bolest tupí

Nenajdou si cestu svou.

Víc už se nenavrátí,

Víc už Tě nedostanou.

 

Ref.:


Mishulda
09. 11. 2003
Dát tip
Jako bych to už někde viděla (slyšela). Pořád jsem si říkala, že to k něčemu povede, ale nějak se už blížil konec a myšlenka se rozplynula. Chtělo by to něco originálšího, ale hlavně že je to ze srdíčka:)

mnu ... co tak ještě na tom zapracovat :)

yoyo
07. 11. 2003
Dát tip
S volvem nesouhlasím, docela se mi to líbí...

Byl bych moc rád, kdybych tohle nikdy neslyšel nikoho hrát. S nejvyšší pravděpodobností by to byla kapela z dětského domova, laciné nástroje, které se nedají naladit (což stejně nikoho nenapadne), tlustý vychovatel, co hraje bass (je správnej a taky napsal ten strašlivej text, zatím nikdo neví, že kapela je jen zástěrkou pro jisté... ale ehm), dvě slečny s bakelit kláveskama (nejhrůznější rejstřík osmdesátejch let), další dvě slečny se zobcovejma flétnama, ještě jedna, co jen zpívá. A za bicíma taky slečna, může bejt ještě jeden uhrovitej borec s el. kytarou Jolana (struny na ní jsou – alespoň géčko – ještě z továrny, tj. z r. 1966). A všechny – a to je na tom to tragický – sní o tom, že budou jednou slavný a bude se o nich psát v časopisech a budou promlouvat k národu z televizoru... A co já vim, třeba i jo, ale vychovány takovejma kokotinama, zas budou mlít jen kokotiny jak božská Lucy... ou kurva! Zkrátka – ať to myslíš jakkoli upřímně, je to strašná blbost.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru