Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

..

05. 11. 2003
3
0
1933
Autor
kkkkkkK

Cos to udělala?

Tumáš!

A vypadni,nechci tě vidět!

Jsi děsná!

To se dělá?

To se nedělá!

Neotáčej se a běž pryč!

Jsi ošklivá!

 

Půjdu ji pohladit

 

                                   vždyť psí paměť je tak krátká..


Nicollette
19. 12. 2004
Dát tip
ach psi..... prý by se jim nemělo dívat do očí - ukradnou ti duši

kkkkkkK
10. 10. 2004
Dát tip
D?kuju..

grimer
07. 10. 2004
Dát tip
bez tej psačej pamäti by to bolo viac záhadné. koho ideš pohladiť? asi psa. každý to vidí. inak by sa tam každý čo/koho chce a tým by ten záver bol tajomnejší. ale je to fajn. myšlienky len leteli a škrtanie do vzduchu sa lialo...

kkkkkkK
29. 08. 2004
Dát tip
aha.. to je škoda.. zrovna sem už nepublikuju.. jsem tu jen na kritiky a blíž ke kamarád?m..

kkkkkkK
29. 08. 2004
Dát tip
avízo

Seregil
28. 08. 2004
Dát tip
Vás slečno jen pročítám... :)))

kkkkkkK
27. 08. 2004
Dát tip
diky.. Nezam??il jste se na m? n?jako,pane Seregil?

Seregil
27. 08. 2004
Dát tip
Jakože jsem se zaměřil... :)))

kkkkkkK
27. 08. 2004
Dát tip
A jakože pro?? Znáte m??

Seregil
10. 06. 2004
Dát tip
.... krásné podání všedního.. tip..

cmukina
13. 03. 2004
Dát tip
nepochopila som tomu. vysvetli. .-))

To nejni z hencyglopédie, Lee. To je z praxe...

Lee
10. 11. 2003
Dát tip
smailinka: já myslela, že jako je lidská paměť krátká když zviržátek zbiješ a pak za ním jdem ňuňuťuťu... pišta: no to je jak z encyklopedie... ale máš samosebou recht kolega: tst, knírač... lepčí jsou vlkodavíci 8)) ale u těch zasejc hrozí ten pošťák...

Morčata se ke králikum dávaj, aby jim vychytala nemoci... :))

Ono se na to koukáte trochu šejdrem. Při výchově psiska je třeba brát v úvahu, že pakliže zviržátko učiní něco špatně (řekněme zabije pošťáka), musí přijít trest, a to okamžitý - protože při delším odstupu ono už si nespojí ten trest s konkrétním přečinem, ale jen s trestající osobou, čili posloupnost špatně-trest, správně-pochvala je tatam. A ta posloupnost je strašně dúležitá. Není to tak, že by pes neměl dobrou paměť - pamatuje si, koho má rád, kdy žere.... Jen si nedá dohromady následek s příčinou, mezi nimiž na časové ose leží jeětě nějaké další možné příčiny. To není špatná paměť. V pičítačové terminologii bych to spíš označil za jiný typ zápisu. A pochopitelně, trest by měl být hlavně adekvátní. Já mám nejlepčejší zkušenosti právě s tresty "akustickými" - prostě mu vynadám a urazím se. Za deset minut se jde omluvit... Další důležitost spošívá v tom, aby trestů nebylo víc, než pochval. Pak se povaha deformuje, a kde jsou ty konce... Jestli si ale někdo myslí, že lze vychovat spolehlivého (?) psa bez jediného trestu za přečiny, ať si, proboha, koupí spíš křečka. Tak.

angelik
07. 11. 2003
Dát tip
hmmmm..pěkný postřeh a zajímavý pohled na tvorbu:)

Kolega
07. 11. 2003
Dát tip
Ten pošťák mě dostal. :-)) Jinak dík za vysvětlení. Křečka zatím nemám, ale Aranka (kníračka), jak stárne, už začíná dělat psí kusy. Kdysi mi běhalo pár morčat ve velkém kotci s otcovými králiky. Proč nezkusit křečka, co? :-)

Smailinka
06. 11. 2003
Dát tip
chudáček pejsek... no s tou "lidskou" by to bylo jako z domácího násilí ne!?;)

Lee
05. 11. 2003
Dát tip
"...vždyť lidská paměť je tak krátká" by tam mělo být... co mi o psech víme... prosté a smutné jako všednost

angelik
05. 11. 2003
Dát tip
jen tiše sama v sobě hladím tu malou a nevinnou skutečnou.."psí"

Kolega
05. 11. 2003
Dát tip
Psí paměť je možná dokonalejší než člověčí. Co na to odborník?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru