Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Člověk šťastný

07. 11. 2003
3
1
1195
Autor
Adelhaida

Člověk šťastný, neboli Homo Felix se dnes již vyskytuje jenom zřídka. Mohli bychom se domnívat, že ho čeká osud neandrtálce. Tedy vyhynutí, nebo asimilace rozšířenějším, úspěšnějším Homo Sapiens Sapiens. Jak se ale zdá, zrození Homo Felix nezívisí zcela na rodu rodičů. HF se objevuje náhodně v rodech i úplně vzdálených a je těžké zachytit jeho vývoj. Přesto se jich rodí méně a méně. A já se ptám: Uděláme něco proti blízkému zániku člověka šťastného? Lze vůbec něco udělat? Ano. Musíme omezit příčinu. A co je příčinou přátelé? Společnost. Odstraňme společnost a člověk bude šťasten. Pryč s továrnami, s politikou, s ropou a G. Bushem!

 

Co to tady plácám za hlouposti? Odpusťte mi přátelé. Odpusť mi Ameriko. Odpusť mi, Velký Bratře.


1 názor

Pisces
11. 09. 2004
Dát tip
Máš zajímavý styl a nápady. Tohle mě dostalo :) Skvěle. T****

Empty
24. 07. 2004
Dát tip
Cornel: :-)))))))))))))) Jo, to je:-))))))))))) ********************tip!

.... jéjda.... to je úletovost....***

Že by si měla něco proti Jirkovi Bushovi? :o) Vždyť je to takový sympatický, inteligentní, racionálně jednající muž na svém místě. ;-)

Adelhaida
08. 11. 2003
Dát tip
Ale ne, jak bych mohla? :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru