Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

rozhodnutí aneb CHTIVOST

08. 11. 2003
5
1
2277
Autor
kkkkkkK

~~~~~~~~~~~~~~ ~~ ~ ~ ~~~~~~~~~ ~~ ~~~~~VOLNÉ MYŠLENKY~~~~~~ ~~ ~~~~ ~~~ ~~ ~~~~~ ~ ~ ~~~~~~~

c     t      h           t     l     e  

 o     a     l      j           a     m 

          k     e    e     v     k     ?

 

co takhle jet metrem?

 

 

  a co třeba au

                      t  o

                  o   b  u s

                       ?

 

t--r--a--m--v--a--j--í--!--ž--e--j--o--?

 

__________________________________________________________________________________________________________

 

nebo trolejbusem..?

 

tro-lej-bus-!-tro-lej-bus-!-tro-lej-bus-!-

TROLEJBUS!!

TROLEJBUS.

TROLEJBUS!!

 

Na tomto záběru vidíte přímí přenos před budovou školy v hlavním městě Praze.Skandující děti bouří okolní cestující a ti se k nim přidávájí.Bláblábláblalablalalabláá.Blalalalablá!blalalalá.Lalalablaaa...a já si také myslím,že bysme měli jet trolejbusem__TROLEJBUS.TROLEJBUS!!TROLEJBUS!!/černo/Přerušujeme přímípřenos s centra Prahy,ehm ehm nejspíše chyba v komunikaci..A nyní hlavní událost dne,dva malí chlapci......blablablablalálala-lala..


1 názor

hele, tak grafická úpravu textu u jednotlivejch dopravních prostředků má vyjadovat jejich charakteristické znaky? (pražce, kolo, tunel, dráty) atp?

Godfrey
18. 07. 2005
Dát tip
ano, oprvadu velmi zajímavé...

slunicko85
29. 03. 2005
Dát tip
hezké hraní si :)

kkkkkkK
03. 09. 2004
Dát tip
OK

Seregil
01. 09. 2004
Dát tip
dobrá... buď.. :)))

kkkkkkK
31. 08. 2004
Dát tip
Asi,že t? mám ráda.. (zpráva pro Satori)

kkkkkkK
31. 08. 2004
Dát tip
Tak to není zase takové pozdvižení..ale mn? posta?í ten titul.. D?kuju vážn?..ale asi budu pasivním ?lenem..

kkkkkkK
27. 08. 2004
Dát tip
ehm..co se d?lá v klubu.. A máte klubovnu?

Seregil
27. 08. 2004
Dát tip
v klubu se archivují dílka podle ražení klubu... a čte se a čte se... občas i diskutuje... :))

Seregil
09. 06. 2004
Dát tip
.. no tak ještě jeden klub... sekce Hříčky se slovy... a tip..

Noe1
09. 06. 2004
Dát tip
Huffff *t

kkkkkkK
09. 06. 2004
Dát tip
téda..já jsem v nějakém klubu..? To jsem zjistila teprve teď.. To tedy děkuju! Jéé..já si říkala..že až napíšu nějaký text a dostanu se do nějakého klubu, budu na sebe hrdá.. A jsem! Děkuju.

Seregil
09. 06. 2004
Dát tip
Každopádně buď... :)))

Noe1
09. 06. 2004
Dát tip
A vypni hruď :-))))))). Dybys po cestě potkala hada, byla bys v dalším klubu :)))))

sk8ergirl
09. 06. 2004
Dát tip
Hooodně volný myšlenky :-)...

kkkkkkK
14. 03. 2004
Dát tip
Tenhle je daleko hezčí i když je ke mně zády..a to mu neodpustím.. Moc děkuju..Kdybych mohla posílat obrázky..Pravděpodobně bych měla scaner.. Poslala jsem ti po Jonášovi toho Boba Dylena..i když nevím kdy se uvidíte ale dřív než se mnou..Je tam recenze na ten jeho koncert, na kterým jsi byla.. A ještě jednu..děkuju!

kkkkkkK
13. 03. 2004
Dát tip
Ježiši Marjá!!!!! Tohle ne! Tohle není možné!!!!!!! Děkuju a ani nevíš jak.. Ten je úžasný!!!! Ach jo.. Vždyť ty jsi tak hodná.. Děkuju möc. TROLEJBUSY RULEZZZZ (jak by řekl Jonáš)

toky
17. 12. 2003
Dát tip
líbí moc moc moc moc moc moc moc moc :))) tip+K

Margaret
10. 12. 2003
Dát tip
cha cháááá..to my v zapadákovským Brně trolejbusy MÁME:)) ..jinak docela pěknej experiment..udělat z ničeho něco mně se to teda líbilo** třeba ta tramvaj..vyloženě jede po kolejích:)

Tak se mi zdá, že asi doma nemáš co dělat, viď? :o) Ale je zajímavé jak si člověk umí hrát s písmenkama aniž by složil něco kloudného!

jojo, volné myšlenky:-). přijde mi to smutný:-))....já chci trolejbus!:o(...ale to bysme asi museli pryč z Prahy:)).(na "kritiku konstruktivnějšího rázu" počkej prosim do neurčita:oP)

jojo, volné myšlenky:-). přijde mi to smutný:-))....já chci trolejbus!:o(...ale to bysme asi museli pryč z Prahy:)).(na "kritiku konstruktivnějšího rázu" počkej prosim do neurčita:oP)...btw| ale hraješ si hezky.../černo/ tou červenou...hmmmm, fakt pěkný:-)

kkkkkkK
08. 11. 2003
Dát tip
JO,TAK JÁ SI POČKÁM DÍK,ŽES MI NĚCO NAPSAL.. Tak se měj krásně a znova děkuju...myslim,že ta voje kritika bude stat z(l)ato..podle toho,co si tady načal..))))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru