Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klišé

08. 11. 2003
11
0
1333
Autor
Adelhaida

Světová chudoba odstranit nelze, chudí vždy byli a budou. Přítokem peněz smrt nezastavíš. Jen promyšlenou ekonomikou. Kdyby se jen tolik dětí nerodilo v těch rozvojových zemích.

"Podívej na toho chlapa, jaké má ohavně špinavé nehty!, ruce si musíš pořádně mýt."

Láska je přežitek, pouhý projev nevyrovnané hladiny hormonů. Proč se lidé vůbec něčím takovým jako je láska zabývají? Výmysl básníků, ubožáků!

"Myslíš že se k večeři hodí spíš ryba nebo kuře? Asi spíš ryba, už jsme jí dlouho neměli."

Ubožáků? Což neřekl někdo, že právě láskou se odlišujeme od zvířat?

"Tuhle jsem na ulici potkala Čecha, toho co uvádí milionáře."

"Mami, mám vznešené myšlenky!"

"Měl trochu červenější nos než v televizi, asi ho namaskovali.Co myslíš? Ty mě neposloucháš? "

" Poslouchám, mami."

Ryba bude opravdu lepší, kuře by se sice dalo udělat nějak dietně, ale rybu jsme vážně dost dlouho neměli.


Pisces
11. 09. 2004
Dát tip
Jojo, je to výborně napsaný :) T****

Empty
24. 07. 2004
Dát tip
Mazec!!!!!***

Hergot... *

Spalena
25. 11. 2003
Dát tip
*za lásku.

Barbar
17. 11. 2003
Dát tip
Ona o voze, on o kozách a z jejich soužití jde na mne strach

Violettka
10. 11. 2003
Dát tip
Skvěle napsané,tipík*

Adelhaida
09. 11. 2003
Dát tip
Vážně? Díky:-))))

Seregil
08. 11. 2003
Dát tip
chmmmm..... zajímavé....

kkkkkkK
08. 11. 2003
Dát tip
to je supr*************************************************************************************************************************************************all star tribut..)

Dash_707
08. 11. 2003
Dát tip
Dobře ! :o) :)))***T

Dero
08. 11. 2003
Dát tip
Geniální ... ****

Elyn
08. 11. 2003
Dát tip
Tak to se povedlo...;)

Kolega
08. 11. 2003
Dát tip
Může být. :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru