Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Idioti

10. 11. 2003
2
0
1726
Autor
Karel_Letoun

Idioti

 

Idioti.

Idioti ?

Idioti !

Nezvěte mě pod své prapory !


Dero
05. 01. 2004
Dát tip
Vivat, Reb ... ;o) Jen houšť Tvých kritik, jen houšť. ;o)

Aki
30. 12. 2003
Dát tip
"Idiote, jseš chudák... na mě se vyser ty ubožáku debilní. Tvoje máma byla kurva, to víme všichni..." jak ta čeština umí bejt rozmanitá, z tebe musí mít pan lyryk radost :o) jen víc takových kvalitních děl, moderní poezie si tě zaslouží, chlapče... těším se na tvoje vlastní výtvory... a což teprve, až dostaneš občanku...

Dero
23. 12. 2003
Dát tip
A tak to já se zase rád hádám, s_b, rád hádám ... ;o) To víš, my slabomyslní to jinak neumíme ... ;o) A, popravdě, k dílu se raději nebudu vyjadřovat, protože hlubší kritika by mne v tuto chvíli příliš vyčerpala. ;o) Ale kdybych měl použít Tvoje (s_b) hodnocení, tak by to bylo */***** :o)

Inteligentní člověče, tos nepochopil, že si z těch blbců, co si hrají na literáty, dělám legraci ?

houmles
23. 12. 2003
Dát tip
autor mistrne vystihl praci s jazykem v oblasti rektalni uzlabiny. Zvlaste na mne pak mistrne pusobi ono trojnasobne IDIOTI mirne zvlnene nejistotou uprostred, zvyraznene potutelnym otaznikem. v takoveto mistrne vyvazene hre je pak posledni veta jiz jen bonbonkem na dortu udivu, takovou tresnickou v pytliku od bomparu (zde krasne stylizovaneho do vlajiciho praporu - trocha tradicionalismu v dnesni dobe plastiku) vyrid panu basnikovi jedno pukrle, tri hulubicky, patnact deka sekane a vlozky always.

houmles
23. 12. 2003
Dát tip
a pro takove tip-top dilko samozrejme jeste tipik...

John_Ceder
19. 12. 2003
Dát tip
aha

Nevšímám si tě.

John_Ceder
13. 12. 2003
Dát tip
Ty jseš takovej prostej člověk, co?

Idiote, jseš chudák, nevšímej si mě. Kritizuj si někoho jiného, třeba vlastní prdel, a ne mě se vyser ty ubožáku debilní. Tvoje máma byla kurva, to víme všichni.

John_Ceder
10. 12. 2003
Dát tip
báseň? cože? napsal bych to takhle: "báseň" Tohle je nějaká namachrovaná neliterární reakce tvýho tatíčka typu: Budu řvát ať si mě všichni všimnou! Žádný umění! A na tobě se projevila degenerace!

John_Ceder
27. 11. 2003
Dát tip
nerozumím ani slovo..

Toto báseň můj otec uveřejnil před více než třiceti lety ve školním časopisu jisté prestižní střední školy. Byl z toho poprask a otec musel nějak uvést báseň na pravou míru. Uveřejnil ji znovu, jenom s rozdílem posledního verše, kde bylo"Vezměte mě pod své prapory!" Byl z toho ještě větší poprask, otce ze školy vyhodit nemohli, to by byla špatná politická práce vedení školy a tak pozvali "literárního kritika", který na besedě se studenty "vysvětlil", co je to literární umění. Všichni z toho tenkrát měli legraci. Já jsem, jak vidíte, báseň nesložil. Taky vám nemá co říct, časy se změnily. Udělal jsem si z vás tak trochu legraci, bavilo mě číst vaše zanícené kritiky. Přeji všem hezký den.

Vio
27. 11. 2003
Dát tip
No ano... střední škole by to odpovídalo. K použití cizí básně pod Tvým jménem se radši vyjadřovat nebudu.

Elyn
27. 11. 2003
Dát tip
:)

Miroslawek
26. 11. 2003
Dát tip
Vidím, že použití anafor je skutečně metodické... a až bych řekl idiomatické... že bych tam viděl Majakovského?

John_Ceder
14. 11. 2003
Dát tip
Jo je to krávovina, uznávám, ale pro mě, má aspoň myšlenku. Idiot. Idiot? Idiot! Nezvi mě pod svůj prapor!

Jestli si myslíš, že ta tvoje Coura je nějaký unikát, tak si to mysli. Je to obyčejná krávovina.

Jste chudáci, nevíte co je to avantgarda a politická báseň, ještě zaostáváte, čtěte si Malého Bobše.

Vio
11. 11. 2003
Dát tip
Avant... co? Já znám jenom avantýry... pohříchu milostné.

John_Ceder
11. 11. 2003
Dát tip
neznám definici avantgardy ani politický básně, ale tohle mě neoslovilo..

drfaust
11. 11. 2003
Dát tip
Tak to jo... angažované umění, to jo... to bych tak chtěl... Tohle není žádná avantgarda, tohle je usmolený žvást. Myslíš že jsi přišel s něčím novým, neotřelým, originálním... Slovo jako Idiot je tak laciné... až to bolí.

Jeheheman
11. 11. 2003
Dát tip
Ještě větší blbost

Elyn
10. 11. 2003
Dát tip
Pokud se nepozveš ty sám...

Vio
10. 11. 2003
Dát tip
Tolik křiku pronic zanic... no nic...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru