Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Boys

10. 11. 2003
0
0
1154
Autor
Denkora

Napsala jsem to poté, co jsem v buse vyslechla rozhovor dvou \\\"frajerů\\\" Jména nechávám, tak jak jsou a předem se omlouvám...

Proč si my, pitomý holky, musíme vybírat kluky vždycky podle vzhledu? Vždyť ti, co jsou hezký, to o sobě ví a chovaji se podle toho...

 

Proč jsem prostě nezačala chodit s Jakubem, tím hodným klukem, kterej mě měl asi fakt rád? Nebo s Ivanem, kterej je sice nesmělej, ale jinak je fajn...?

 

Ne! Já kráva (omlouvám se za to silné slovo, ale jiné bych těžko hledala) se vždycky musím zabouchnout do těch nepravých (frajerských hezounů), u kterých nemám absolutně šanci.

 

Začalo to už tenkrát s Lukem (když jsem se do něj zabouchla). Sice byl asi hodnej, ale nestál o holku mladší o čtyři roky...

 

A pak to byl další nepravej - Vojta. Nebyla jsem pro něj dost dobrá (=hezká)... A ještě k tomu jsem se do něj zabouchla v době, kdy se dával dohroady s mojí dobrou kámoškou...

 

Wenca - ten, kterej mě chtěl dva roky před tím, než já jeho...

 

A nakonec Honza - kluk, kterej mě údajně nesnášel a kterýho jsem - hned po Lukovi - měla nejvíc ráda...

 

A teď? Úporně se snažím nezamilovat se do někoho dalšího. A přitom bych si tak moc přála kluka. Někoho, kdo by mě obejmul a rěkl mi, že všechno bude OK.

Jenže já si vždycky vybírám ty nepravý...

 


Almerion
17. 07. 2005
Dát tip
Všichni asi ne,ale většina ano,zajímal by mě člověk,kterému by se to vyhlo.Řadím se taky k optimistům a romantikům,kteří věří.Příspěvek je zajímavý,takový na věčnou diskuzi=)

Denkora
18. 12. 2003
Dát tip
jo, je to fakt, projdou si tim všichni...

Denkora
18. 12. 2003
Dát tip
jo, je to fakt, projdou si tim všichni...

Denkora
18. 12. 2003
Dát tip
jo, je to fakt, projdou si tim všichni...

Denkora
26. 11. 2003
Dát tip
díky za tip:)))

Křídlo
25. 11. 2003
Dát tip
Tak zkus Mirka. Mirka Dušína je pěknej je slušnej nepije , neříhá.

Aby taky ne-dyt sem to ja;))))

Denkora
20. 11. 2003
Dát tip
ja si stejne mysli, ze jsou lidi, kterym se to vyhne...

Denkora: nevim, je to mozny - ale vzhledem k tomu, ze (nejmin:) kazdej 2.clovek ve vecech co se tykaj citu lze, asi to nikdy nezjistime:))))

Denkora
20. 11. 2003
Dát tip
asi mas recht...:)))

Podle mne se to stane kazdymu, jen to nekdo proziva vic a jinej min...

Denkora
18. 11. 2003
Dát tip
to barobrk: fakt kazdej?:)

Denkora
18. 11. 2003
Dát tip
ja si myslim, ze ne...jsou nekteri, kterym se to vyhne...:((

Denkora
11. 11. 2003
Dát tip
jo, chapu to dokonale...:(((

Catch
11. 11. 2003
Dát tip
Možná se moc mračíš, tak se zkus na nějakýho kluka usmát, ale jinak tvrdě do nás.

no tohle znám:-/...jména bych též moc měnit nemusela a přesně by to sedělo.já ty kluky nechápu.ach jo:-)

Catch
10. 11. 2003
Dát tip
Ahoj, já jsem taky kluk a chápu tě, ale taky doufám, že i ty chápeš, že my se často ocitáme v podobných situacích.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru